Get Adobe Flash player
Αρχείο
Παλαιό Site
p.e.kavalas.logologo_misth_monimonlogo_misth_anaplerg.dikaiom.logodiaugeia-logoist_logot_logopaid_inst_logodoe_logo
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Καβάλα, 11 Ιουνίου 2017
Αρ. Πρωτ.: 196
Οδός: ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 44
(12ο Δημ.Σχ. Καβάλας) ΠΡΟΣ: Μέλη του Συλλόγου μας
ΔΟΕ
Τ.Κ.: 65403
e-mail : ekp-kav@otenet.gr ΚΟΙΝ:
Τηλέφωνο –FAX: 2510226050

Θέμα: «Ψηφίσματα Γενικής Συνέλευσης»

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Για την καλύτερή σας ενημέρωση, σας στέλνουμε τα ψηφίσματα που ψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία στη Γενικής μας Συνέλευση.

  1. Ψήφισμα για την αξιολόγηση των Διευθυντών

Όχι στη συμμετοχή των συλλόγων διδασκόντων στην κατ’ επίφαση αξιολόγηση των διευθυντών των σχολικών μονάδων.

Η διαδικασία εμπλοκής των συλλόγων διδασκόντων χωρίς μάλιστα τη συμμετοχή των αναπληρωτών στην επιλογή των διευθυντών είναι απλά μια “καρικατούρα”, επειδή η γνώμη τους δεν θα έχει κανένα απολύτως αντικειμενικό αντίκρισμα στην τελική επιλογή διευθυντών. Η σύνταξη του πρακτικού από τους συλλόγους διδασκόντων, όπου θα αποτιμάται το εκπαιδευτικό έργο, η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου θα αποτελεί στην ουσία την έναρξη της γενικότερης διαδικασίας αξιολόγησης που προωθείται και στην εκπαίδευση. Η όλη διαδικασία θα γίνεται στη βάση δεικτών αξιολόγησης μέσω ερωτηματολογίων τα οποία θα αποστέλλονται στα σχολεία μετά από Υπουργική Απόφαση. Η διαδικασία αυτή είναι η εφαρμογή ακριβώς των διαδικασιών αξιολόγησης που προβλέπονται στο ν. 4369/16 νόμου Βερναδάκη για την αξιολόγηση στο Δημόσιο. Από το Σεπτέμβρη του 2017 σχεδιάζουν να βάλουν σε εφαρμογή και το υπόλοιπο κομμάτι της αξιολόγησης.

Πρέπει να αντιδράσουμε τώρα. Να δυναμώσουμε τον αγώνα απέναντι στο νέο μνημόνιο για την παιδεία.

Ως Γενική Συνέλευση των Εκπ/κων Π.Ε Ν. Καβάλας αποφασίζουμε, στα πλαίσια της “αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης” που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η ΔΟΕ οι σύλλογοι διδασκόντων να μην συντάξουν πρακτικό, να μην συμπληρώσουν ερωτηματολόγια να μην αξιολογήσουν.

Η υπόθεση της ανατροπής της αντιδραστικής εξέλιξης αφορά και την στάση των αιρετών και διορισμένων στο ΠΥΣΠΕ οι οποίοι δεν πρέπει να νομιμοποιήσουν τη διαδικασία αξιολογώντας.

  1. Ψήφισμα για τη Διετή υποχρεωτικότητα στα νηπιαγωγεία

Στις 3/5 ο υπουργός κ. Γαβρόγλου διαβεβαίωνε ότι «στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας μας η ένταξη των προνηπίων στις δομές του δημόσιου νηπιαγωγείου έχει επιτευχθεί. Όπου υπάρχουν ακόμα δυσκολίες οφείλεται στην ανυπαρξία κατάλληλων υποδομών, αφού επί δεκαετίες δεν έγινε ο ανάλογος σχεδιασμός, παρά την ύπαρξη επί 30 χρόνια πακτωλού χρημάτων, τα οποία δεν αξιοποιήθηκαν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις…».

Στην περιοχή μας κατά το σχολικό έτος 2016-2017 φοίτησαν στα Δημόσια Νηπιαγωγεία:

ΝΗΠΙΑ (2011) ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ

2011

ΠΡΟΝΗΠΙΑ

(2012)

ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ

2012

ΣΥΝΟΛΟ

ΦΟΙΤΟΥΝΤΩΝ

ΣΥΝΟΛΟ ΓΕΝΝΗΣΕΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ 617(-49) 666 266 (-334) 600 883 1266
ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ 270(-44) 314 213(-119) 332 483 646
ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΥ 196(-56) 252 92(-139) 231 288 483
ΔΗΜΟΣ ΘΑΣΟΥ 130(+25) 105 87(-15) 102 217 207
ΣΥΝΟΛΟ 1213 (-124) 1337 658 (-607) 1265 1871 (-731) 2602

Στους παιδικούς σταθμούς της περιοχής φοίτησαν με το πρόγραμμα «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής» την αντίστοιχη περίοδο προνήπια (2012):

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ 257 193 64
ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ 48 38 10
ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΥ 75 58 17
ΔΗΜΟΣ ΘΑΣΟΥ 6 5 1

Ενώ την ίδια στιγμή η φοίτηση των μικρότερων παιδιών που γεννήθηκαν το 2013 διαμορφώθηκε ως εξής:

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ 285 251 34
ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ 137 126 11
ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΥ 78 70 8
ΔΗΜΟΣ ΘΑΣΟΥ 76 66 10

Είναι ξεκάθαρο ότι καλύφθηκαν θέσεις σε παιδικούς σταθμούς από προνήπια την ώρα που δεν είχε εξυπηρετηθεί το σύνολο των αιτήσεων παιδιών μικρότερης ηλικίας.

Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας αποδεικνύουν περίτρανα πως τα προνήπια στο σύνολο τους μπορούσαν και μπορούν να απορροφηθούν από τα νηπιαγωγεία της περιοχής μας, που στην μεγάλη τους πλειοψηφία, αν και είναι χαρακτηρισμένα ως διθέσια και μάλιστα ολοήμερα με τις προβλεπόμενες οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού λειτουργούν ως μονοθέσια. Οι ελάχιστες των περιπτώσεων, που αντιμετωπίζουν προβλήματα στέγασης τμημάτων και αφορούν κυρίως την πόλη της Καβάλας, μπορούν να αντιμετωπιστούν, εφόσον υπάρξει ανάγκη, από την αρμόδια Διεύθυνση ΠΕ με ανακατανομή των σχολικών περιφερειών. Το μεγαλύτερο μέρος της διαρροής προνηπίων προς τους παιδικούς σταθμούς αφορά την πόλη της Καβάλας. Το τελευταίο διάστημα μάλιστα, ιδιαίτερα κατά την περίοδο των εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία, αναφέρθηκαν από συναδέλφισσες-ους φαινόμενα παραπληροφόρησης ακόμα και εκφοβισμού γονέων σε συγκεκριμένες περιοχές.

Ανυποχώρητοι από το επί 32 χρόνια αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος για Διετή Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση και προκειμένου να δρομολογηθεί άμεσα στην πράξη μέσα από ένα σαφές χρονοδιάγραμμα η θεσμοθέτηση για το σύνολο της επικράτειας:

Καλούμε τον Υπουργό κ. Γαβρόγλου εφόσον έχει την ειλικρινή πρόθεση να προχωρήσει με Κ.Υ.Α. στην άμεση εφαρμογή της υποχρεωτικής διετούς φοίτησης στα Δημόσια Νηπιαγωγεία αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Π.Ε. Καβάλας και σε όσες περιοχές μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα στα πλαίσια ενός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος για την πλήρη εφαρμογή.

Καλούμε τη ΔΟΕ να διερευνήσει με βάση τα στοιχεία των εγγραφών για το σχολικό έτος 2017-18 τη δυνατότητα σταδιακής εφαρμογής της διετούς υποχρεωτικότητας και σε άλλες περιοχές της επικράτειας στην προοπτική της καθολικής εφαρμογής.

Η εφαρμογή της Διετούς Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης αποκλειστικά στα Δημόσια Νηπιαγωγεία, που αποτελούν μέρος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θεσπίζει σαφείς συνθήκες φοίτησης για το σύνολο των παιδιών 4-6, αλλά και ξεκάθαρα πλαίσια λειτουργίας των Παιδικών Σταθμών, όπου δίνεται η δυνατότητα να εξυπηρετηθούν περισσότερα παιδιά μικρότερων ηλικιών και βρέφη.

Γιατί οι προθέσεις δεν αποδεικνύονται με εξαγγελίες αλλά με πράξεις…

  1. Ψήφισμα για την Ειδική Αγωγή

Το Υπουργείο Παιδείας, επιλέγοντας να εφαρμόζει τις υπουργικές αποφάσεις,  όπως αυτές για το ολοήμερο νηπιαγωγείο και δημοτικό σχολείο και ψηφίζοντας παράλληλα τροπολογία και υπουργικές αποφάσεις με αρνητικό αντίκτυπο στην Ειδική Αγωγή, πλήττει καίρια το δημόσιο σχολείο.

Ειδικότερα, στην Ειδική Αγωγή:

Η πρόσφατη υπουργική απόφαση (Απρίλιος 2017) για την πρόσληψη των αναπληρωτών ΕΑΕ –πέραν της ανακοίνωσης για μηδενικούς διορισμούς στην εκπαίδευση μέχρι και το 2019 (!)- φέρνει σημαντικές αλλαγές στη στελέχωση της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς:

Α) Απαξιώνει το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία των συναδέλφων που καλύπτουν επί 15 συναπτά έτη πάγια και διαρκή κενά στην ΕΑΕ, εκπαιδεύοντας μαθητές με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Β) Αποτελεί προάγγελο για τη μελλοντική αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης των εκπαιδευτικών σε όλη την εκπαίδευση, εισάγοντας τη λογική του προσοντολογίου και ωθώντας τους εκπαιδευτικούς σε ένα διαρκές κυνήγι απόκτησης προσόντων για την απόδειξη του αυτονόητου και του επί πολλά έτη κατοχυρωμένου επαγγελματικού δικαιώματος, της πρόσληψης των αναπληρωτών στη δημόσια εκπαίδευση βάσει του βασικού πτυχίου.

Ενόψει της Γενικής Συνέλευσης της ΔΟΕ:

Καλούμε τη γενική συνέλευση να λάβει απόφαση για τη στήριξη ενός αγωνιστικού πλαισίου που θα περιλαμβάνει απεργιακές κινητοποιήσεις το φθινόπωρο με βασικό αίτημα τους μαζικούς διορισμούς με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. 

Ζητούμε:

  • Να καλυφθούν όλα τα κενά στην εκπαίδευση! Μαζικοί διορισμοί με όλο το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό.
  • Να μην αποσυνδεθεί το βασικό πτυχίο του εκπαιδευτικού από τα επαγγελματικά δικαιώματα για εργασία στην εκπαίδευση.
  • Για την Ειδική Αγωγή: Να αποσυρθούν όλες οι υπουργικές αποφάσεις που πλήττουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Ενιαία κριτήρια για προσλήψεις, διορισμούς και υπηρεσιακές μεταβολές σε όλη την εκπαίδευση – Ό, τι ισχύει στη Γενική Εκπαίδευση να ισχύει και στην ΕΑΕ.
  • Δωρεάν, δημόσια και ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών – Επαναλειτουργία των διδασκαλείων – Όχι στις επιμορφώσεις της ντροπής.

  1. Ψήφισμα για τη Πλήρης προστασία της κύησης και της μητρότητας για τις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς

    Το Υπουργείο Παιδείας, ως εργοδότης ουσιαστικά στερεί από χιλιάδες αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε γυναίκας σε προστατευόμενη κύηση, λοχεία αλλά και ανατροφή του παιδιού της. Αν και οι ελαστικά εργαζόμενες εκπαιδευτικοί καλούνται να κάνουν την ίδια δουλειά με τους μόνιμους συναδέλφους, αφού καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, εξακολουθούν να μην έχουν τα ίδια δικαιώματα. Το είδος της σύμβασής τους καθορίζει κατά πόσον μπορούν να εγκυμονήσουν, το πόσο μητέρες μπορεί να είναι ή το πόσο ανάγκη τις έχει το μωρό τους, τη στιγμή μάλιστα που κάθε ένσημο ή προϋπηρεσία επιβάλλονται ως προϋποθέσεις για την επιδότηση από τον ΟΑΕΔ κάθε καλοκαίρι ή την επαναπρόσληψη κάθε νέο έτος αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα:

  • Οι αναπληρώτριες εκπαιδευτικοί στερούνται άδειας επαπειλούμενης κύησης με αποδοχές, ένσημα και αναγνώριση προϋπηρεσίαςέπειτα από την απαράδεκτη εγκύκλιο του 2012 (Αρ.Πρωτ.155734/Δ1/10-12-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ), που καθορίζει ως μέγιστο όριο αναρρωτικής άδειας τις 15 μέρες για λόγους «δημοσιονομικής προσαρμογής και εξορθολογισμένης διαχείρισης των μεγεθών της ελληνικής οικονομίας γενικά αλλά και εύρυθμης διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ειδικότερα».
  • Οι αναπληρώτριες τιμωρούνται για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τουςστο όνομα της μείωσης του κόστους και εξαναγκάζονται είτε να παραμείνουν στη δουλειά εκθέτοντας σε κίνδυνο τις ίδιες και τα έμβρυα είτε να παραιτηθούν των δικαιωμάτων τους αποδεχόμενες ότι θα παραμείνουν χωρίς μισθό, ένσημα, προϋπηρεσία και ευκαιρία να ξαναεργαστούν ως αναπληρώτριες. Μοναδική κατά τα άλλα «προστασία» τους αποτελεί η απαγόρευση απόλυσής τους, όπως ρητά άλλωστε προστάζει η εργατική νομοθεσία.
  • Ελάχιστα δικαιώματα έχουν οι αναπληρώτριες και κατά την άδεια μητρότητας (κύησης και λοχείας), καθώς δικαιούνται μόλις 119 μέρες άδειας συνολικά, 8 εβδομάδες πριν από τον τοκετό και 9 εβδομάδες μετά. Είναι χαρακτηριστικό ότι καθ’ όλο το παραπάνω διάστημα ο εργοδότης καταβάλλει μισθό και ένσημα μόνο για τις 13 πρώτες μέρες. Όσες γυναίκες μάλιστα δεν έχουν συμπληρώσει 200 ένσημα την τελευταία διετία αποκλείονται από το επίδομα μητρότητας του ΙΚΑ, ενώ όσες δε δουλεύουν κατά την έναρξη της άδειας μητρότητας-δηλαδή κατά τα μακρά καλοκαίρια της ανεργίας των αναπληρωτών-αποκλείονται από τις συμπληρωματικές παροχές μητρότητας του ΟΑΕΔ. Επιπρόσθετα καμία προσαύξηση της άδειας κύησης δεν προβλέπεται σε περίπτωση πολύδυμης κύησης, καμία προσαύξηση της άδειας λοχείας σε περίπτωση πολυτεκνίας, όπως δίκαια ορίζεται για τις μόνιμες συναδέλφους. Ούτε λόγος για τις αναπληρώτριες που υιοθετούν, αφού καμία άδεια ή επίδομα μητρότητας δεν προβλέπεται, σε μια ευθεία παραβίαση του δικαιώματός τους να επιτελέσουν τον μητρικό τους ρόλο.
  • Οι νέες μητέρες αναπληρώτριεςεξαναγκάζονται να επιστρέψουν στην εργασία τους 63 μέρες μετά τον τοκετό παρά τις συνέπειες στη σωματική και ψυχική υγεία του μωρού, αφού ο αποκλειστικός εξάμηνος θηλασμός βοηθά στην αποφυγή της βρεφικής θνησιμότητας, παρέχει προστασία από χρόνια νοσήματα, προσφέρει συναισθηματική κάλυψη και δίνει ώθηση στην ψυχοκινητική ανάπτυξη μέσω της επαφής. Αποκλείονται τόσο από την εννεάμηνη άδεια ανατροφής τέκνου μετ’ αποδοχών, όπως ισχύει για τους γονείς μόνιμους εκπαιδευτικούς, όσο και από το από την εξάμηνη ειδική παροχή προστασίας της μητρότητας του ΟΑΕΔ, όπως ισχύει για τις εργαζόμενες με σχέση εξαρτημένης εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Εκ των πραγμάτων έχουν να επιλέξουν ανάμεσα στον βάναυσο αποχωρισμό και τον πρόωρο αποθηλασμό με μια δίωρη μονάχα μείωση ωραρίου ανά εβδομάδα από τη μια πλευρά και την τετράμηνη άδεια άνευ αποδοχών δίχως καταβολή ενσήμων και προσμέτρηση προϋπηρεσίας από την άλλη. Εν προκειμένω το Υπουργείο Παιδείας παραβιάζει ακόμα και τον Ν. 4075/2012, που προβλέπει ότι ο χρόνος της απουσίας των εργαζόμενων λόγω γονικής άδειας λογίζεται ως χρόνος πραγματικής προϋπηρεσίας για τον υπολογισμό των αποδοχών τους και την επαγγελματική τους εξέλιξη (άρθρο 52).
  • Γίνεται σαφές ότι ο εκβιασμός της τριπλής διακοπής μισθοδοσίας/ενσήμων/προϋπηρεσίας λειτουργεί αποτρεπτικά τόσο ως προς τη λήψη άδειας επαπειλούμενης κύησης, όσο και ως προς τη λήψη τετράμηνης άδειας ανατροφής. Η στέρηση δε της προϋπηρεσίας οδηγεί τις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς μπροστά στο φάσμα της παρατεταμένης ανεργίας. Οι διαδοχικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας πιστέςστη «διαχείριση προσωπικού» και στους «δημοσιονομικούς περιορισμούς»  δε δίστασαν να ανταγωνιστούν τους χειρότερους εργοδότες καταπατώντας το θεμελιώδες δικαίωμα της γυναίκας εργαζόμενης στη μητρότητα, το δικαίωμα του παιδιού στη μητρική παρουσία. Δε θα επιτρέψουμε να συνεχιστεί!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ:

  • Πλήρη προστασία της κύησης και ακώλυτη χορήγηση άδειας επαπειλούμενης κύησης με πλήρεις αποδοχές, καταβολή ενσήμων και αναγνώριση της προϋπηρεσίας
  • Πλήρη καταβολή μισθού και ενσήμων κατά τη διάρκεια της άδειας τοκετού και λοχείας δίχως τον περιορισμό των 200 ενσήμων τη διετία-Κανένας αποκλεισμός από παροχές μητρότητας για τις άνεργες συναδέλφους – Αύξηση της άδειας κύησης και λοχείας σε περιπτώσεις πολύδυμης κύησης και πολυτεκνίας-Συμπερίληψη των περιπτώσεων υιοθεσίας
  • Πλήρη προστασία της μητρότητας – Εννεάμηνη άδεια ανατροφής για όλους τους γονείς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με πλήρεις αποδοχές, καταβολή ενσήμων και αναγνώριση της προϋπηρεσίας

Καλούμε  τη ΔΟΕ να υπερασπιστεί την πλήρη προστασία της κύησης και της μητρότητας για τις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς με κάθε μέσο, συνδικαλιστικό και νομικό (νομική γνωμοδότηση, ένδικα).

  1. Ψήφισμα για τους πρόσφυγες

Προσφυγόπουλα … παιδιά όλων μας

         Eκφράζουμε  την αλληλεγγύη μας  στους κατατρεγμένους των πολέμων, της προσφυγιάς και της φτώχειας. Ο αγώνας μας για την αυτοδιάθεση των λαών, την υπεράσπιση των δικαιωμάτων και ελευθεριών, τη μόρφωση όλων των παιδιών είναι και αγώνας ενάντια στις αιτίες που γεννούν την προσφυγική τραγωδία, τις πολεμικές επεμβάσεις, την εκμετάλλευση και το (νέο)φασισμό.

        Στη βάση αυτή ως εκπαιδευτικοί παλεύουμε για ένα σχολείο που να χωράει όλα τα παιδιά άσχετα από εθνικότητα, θρήσκευμα, γλώσσα. Χωρίς τη λογική της «γκετοποίησης» και της απομόνωσης των προσφυγόπουλων από τα υπόλοιπα παιδιά και των γονιών τους από τον κοινωνικό ιστό.  Αρνούμαστε τη «γκετοποίηση» γιατί οδηγεί στον αποκλεισμό, επιτείνει την ξενοφοβία και γίνεται εμπόδιο για τη μόρφωση, την ένταξη και την κοινωνικοποίησή τους:

Απαιτούμε:

  • την πλήρη και ομαλή ένταξη χωρίς αποκλεισμούς.Η εκπαίδευση στο Δημόσιο Σχολείο και στην πρωινή κανονική του λειτουργία, αποτελεί βασικό δικαίωμα όλων και επομένως πρέπει να παρέχεται δωρεάν και δημόσια σε όλα τα παιδιά που ζουν στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων και των παιδιών των προσφύγων και των μεταναστών.
  • τη δημιουργία όλων των απαραίτητων υποδομών και την πραγματοποίηση όλων των αναγκαίων μόνιμων διορισμών. Να γίνει μια ισομερής κατανομή και κάθε σχολείο ανάλογα με τον αριθμό, τις ηλικίες και όποιες άλλες διαφοροποιήσεις να διαμορφώσει πρόγραμμα υποδοχής, για να καλυφθούν οι μορφωτικές τους ανάγκες.
  • Δωρεάν μεταφορά στα σχολεία.
  • Ίδρυση ολιγομελών τάξεων υποδοχής και τμημάτων ένταξης παντού. Κάθε παιδί που δεν γνωρίζει τη γλώσσα να υπολογίζεται ως τρία παιδιά, ώστε να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών σε αυτά τα τμήματα αντίστοιχα.
  • Μαζικούς διορισμούς μόνιμου προσωπικού με σταθερές σχέσεις εργασίας για την κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών αναγκών.
  • την ένταξη όλων των παιδιών κάτω των 4 ετών στους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς χωρίς προϋποθέσεις.
  • Δωρεάν σίτιση και πλήρη υγειονομική περίθαλψη για όλους τους μαθητές.

Για το Δ.Σ.

Print Friendly, PDF & Email

Aitisi_eggrafis1Aitisi_diagrafis1Syndromes4