Get Adobe Flash player
Αρχείο
Παλαιό Site
p.e.kavalas.logologo_misth_monimonlogo_misth_anaplerg.dikaiom.logodiaugeia-logoist_logot_logopaid_inst_logodoe_logo
Το παραμύθι συνεχίζεται και δυστυχώς μετατρέπεται σε δράμα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ

Στις 23/10/2017 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καβάλας..Πρώτο θέμα προς συζήτηση τέθηκε η συγχώνευση των 5ου-6ου νηπιαγωγείων Καβάλας. Μετά από τοποθέτηση του αντιπροέδρου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Καβάλας και ταμεία της Ένωσης Γονέων Δήμου Καβάλας Βασίλη Ποιμενίδη το Δημοτικό Συμβούλιο πήρε ομόφωνη απόφαση ότι αντιτίθεται στη συγχώνευση των δυο νηπιαγωγείων.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο προτάθηκε ως ιδανική, έστω προσωρινή, λύση η μεταστέγαση του 6ου Νηπιαγωγείου στο χώρο του Παιδικού Σταθμού  Σφαγείων. Δυστυχώς, όπως ακριβώς συνέβη πριν από ένα χρόνο με τη συγχώνευση των 18ου-21ου Νηπιαγωγείων, τα λόγια και οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου έμειναν στα χαρτιά.

Ενημερώνουμε λοιπόν όλο τον λαό της Καβάλας  ότι:

α) Επί μισό χρόνο και πλέον η Δημοτική αρχή της πόλης δεν κούνησε ούτε το μικρό της δαχτυλάκι προς την κατεύθυνση  ανάκλησης της συγχώνευσης των 18ου-21ου  Νηπιαγωγείων όπως ομόφωνα  είχε αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο.

β) Στις 2/11/2017 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων Δήμου Καβάλας με την υπεύθυνη των Παιδικών Σταθμών κ. Δρακονάκη. Από τη συνάντηση έγινε ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία διάθεση από πλευράς του Δήμου να διαθέσει έστω και μια αίθουσα ώστε να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος.

Από τη στάση της Δημοτικής αρχής γίνεται ξεκάθαρο ότι είναι πλήρως ταυτισμένη με το δόγμα της συρρίκνωσης της δωρεάν παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Ξεκαθαρίζουμε λοιπόν τη θέση μας προς κάθε κατεύθυνση και τονίζουμε ότι αν δεν αλλάξει ΑΜΕΣΑ αυτή η στάση, θα μας βρουν ΜΑΧΗΤΙΚΑ απέναντι. Τα ψέματα τελείωσαν.

Η ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ 

ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΤΕΥΤΗ  ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ

Καβάλα 5-11-2017
Γραμματεία της ΑΣΕ
Που στηρίζει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών

Print Friendly, PDF & Email

Aitisi_eggrafis1Aitisi_diagrafis1Syndromes4