| Κλειστά σχολεία λόγω χιονιά! | ![]() |
- Αθωράκιστα σχολεία απέναντι σε φυσικά φαινόμενα και πανδημία!
- Η τηλεκπαίδευση δεν είναι το φάρμακο δια πάσα νόσο!
Τα σχολεία, σε ένα μεγάλο μέρος της χώρας, κλείνουν και πάλι λόγω καιρικών συνθηκών, αυτή τη φορά. Με θερμοκρασίες υπό το μηδέν, το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για μάθημα με ανοιχτά παράθυρα, αφού κανένα άλλο μέτρο δεν έλαβε για την αντιμετώπιση της πανδημίας, αποδεικνύεται ανέκδοτο.
Πρώτα ο κορωνοϊός, τώρα ο καιρός! Τα σχολεία αθωράκιστα, με απαρχαιωμένες ή ανύπαρκτες υποδομές, με πολυπληθείς τάξεις, με ελλιπή καθαριότητα, χωρίς μαζικά τεστ, χωρίς εμβολιασμό των εκπαιδευτικών αδυνατούν, παρά τη φιλότιμη προσπάθεια των εκπαιδευτικών, να αντιμετωπίσουν τις έκτακτες και πρωτόγνωρες συνθήκες που ζούμε.
Υπουργείο Παιδείας, Δ/νσεις Εκπαίδευσης και Δήμοι, αιφνιδιάζουν και πάλι γονείς και μαθητές, κάνουν πειράματα, ανακοινώνοντας την τελευταία στιγμή το κλείσιμο των σχολείων, χωρίς να παίρνουν κανένα άλλο μέτρο για τη λειτουργία των σχολείων με υγιεινή και ασφάλεια.
Το μόνο μέτρο που ανακοίνωσε η κυβέρνηση είναι… τι άλλο; Τηλεκπαίδευση για τα σχολεία που κλείνουν στο όνομα των «έκτακτων συνθηκών».
Η κυβέρνηση, αντί να αναλάβει τις ευθύνες της, προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από τη λεγόμενη «τηλεκπαίδευση», που ούτως ή άλλως κινείται σε «βαρομετρικά χαμηλά» σε σχέση με την αποτελεσματικότητά της. Δε θα δεχτούμε καμία προσπάθεια καθιέρωσης της τηλεκπαίδευσης εκτός πανδημίας στο όνομα των όποιων «έκτακτων συνθηκών». Σήμερα είναι ο καιρός, αύριο θα είναι η αδυναμία του κράτους να στείλει εκπαιδευτικούς σε μια σειρά περιοχές.
Οι εκπαιδευτικοί από την πρώτη στιγμή της πανδημίας και χωρίς καμιά στήριξη από το Υπουργείο Παιδείας δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό και στηρίξαμε τους μαθητές μας με όλους τους τρόπους. Αξιοποιήσαμε την τηλεκπαίδευση στον αγώνα για να μείνει ανοιχτή η παιδαγωγική σχέση μας με τους μαθητές. Η αξιοποίηση των τεχνολογικών μέσων ήταν ο μόνος τρόπος ώστε να είμαστε κοντά στους μαθητές μας για αρκετούς μήνες μιας και η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας δεν έπαιρναν (και ακόμα δεν παίρνουν) μέτρα, ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και ασφαλή. Δε θα δεχτούμε, όμως, η εκπαιδευτική διαδικασία να γίνεται λάστιχο στο όνομα των “έκτακτων συνθηκών” κατά το δοκούν!
Τέλος, θέλουμε να ρωτήσουμε τους «φωστήρες» του Υπ. Παιδείας, τι θα γίνει με τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που χρησιμοποιούσαν τον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων για την τηλεκπαίδευση; Αύριο εκείνους δε θα τους πιάσουν τα καιρικά φαινόμενα; Ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι θα μετακινηθούν με ασφάλεια, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στα μέσα της τηλεκπαίδευσης; Σοβαρά ερωτήματα προκύπτουν για το τι θα γίνει με τους μαθητές, ειδικά των πιο μικρών ηλικιών. Τι θα γίνει χωρίς «ειδική άδεια» για όλους τους γονείς;
Το Υπουργείο Παιδείας εδώ και τώρα να σταματήσει αυτές τις παλινωδίες. Να εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών. Οι ευθύνες για τις ελλείψεις και τα κενά στη μόρφωση των μαθητών δεν κρύβονται πίσω από την τηλεκπαίδευση!
Η εκπαίδευση και οι μαθητές δεν είναι κόστος όπως μας λογαριάζουν. Να παρθούν άμεσα μέτρα και για την προστασία από τις καιρικές συνθήκες, για την ασφάλεια και υγιεινή στα σχολεία!
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αποσύρει όλες τις νομοθετικές διατάξεις που γενικεύουν την τηλεκπαίδευση εκτός πανδημίας, στο όνομα των έκτακτων αναγκών. Να αποσύρει τις οδηγίες περί υποχρεωτικής τηλεκπαίδευσης στα σχολεία που κλείνουν λόγω καιρού. Οι εκπαιδευτικοί μέσα από τους Συλλόγους Διδασκόντων να αποφασίσουν για την κάλυψη των χαμένων διδακτικών ωρών.
Απαιτούμε από τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να πάρουν θέση για το σοβαρό αυτό ζήτημα!
Αθήνα, 14-2-2021
- Για την αντίθεσή μας σχετικά με τις εξετάσεις PISA
- Ανακοίνωση – κάλεσμα σε απεργία
- Οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων οδηγούν σε απώλεια οργανικών θέσεων και υποβάθμιση της εκπαίδευσης
- Άρση των αδικιών στο καθεστώς αποσπάσεων – Όχι στους εκπαιδευτικούς δύο ταχυτήτων
- Ενημέρωση σχετικά με τη διενέργεια αρχαιρεσιών (εκλογών) για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου μας και αντιπροσώπων για την 25η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ
- Ψήφισμα στήριξης σχετικά με πρόσφατο περιστατικό σε σχολείο
- Πανελλαδική 2ωρη στάση εργασίας την Πέμπτη 26/3/2026
- Πανελλαδική 2ωρη στάση εργασίας την Πέμπτη 26/3/2026
- Κήρυξη Στάσης Εργασίας για την κλήση σε απολογία συναδέλφων…
- Ενημέρωση και αίτημα πλήρους νομικής, συνδικαλιστικής και οικονομικής κάλυψης
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Πρωτομαγιά 2026: Με τους εργαζόμενους στην πρώτη γραμμή για Ζωή, Ειρήνη και Δικαιοσύνη! (ΔΗ.ΣΥ.)
- Ενημερωτικός οδηγός για τις οριστικές τοποθετήσεις και τις βελτιώσεις θέσεων (ΔΗ.ΣΥ.)
- Διαμαρτυρία για την αποψίλωση των Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. από τις αρμοδιότητές τους και την απαξίωση του θεσμού των αιρετών (ΔΑΚΕ)
- Άμεση ανάγκη παρέμβασης για το κόστος καυσίμων (ΔΗ.ΣΥ.)
- Για τη χορήγηση 3μηνων και 4μηνων αδειών άνευ αποδοχών για ανατροφή τέκνου (ΔΑΚΕ)
- Καμία ανοχή στη βία. Ασφαλή σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς. (ΔΗ.ΣΥ.)
- Για τη μεθόδευση «κατάργησης» οργανικών θέσεων (ΔΑΚΕ)
- Ανακοίνωση με αφορμή τον θάνατο της συναδέλφου στη Θεσσαλονίκη (ΔΑΚΕ)
- Τέσσερα χρόνια από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Ο πόλεμος πρέπει να τελειώσει τώρα! (ΔΗ.ΣΥ.)
- Επιστολή ETUCE προς Ζαχαράκη (ΔΑΚΕ)
- Ακρίβεια και στεγαστικό πρόβλημα (ΔΗ.ΣΥ.)
- Συνοπτικός συνταξιοδοτικός οδηγός 2026 (ΔΗ.ΣΥ.)
- Σχολική στέγη (ΔΗ.ΣΥ.)
- ΑΜεΑ (ΔΗΣΥ)
- Ανακοίνωση Δ.Α.Κ.Ε.Π.Ε. για την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου





