ΑΣΕ
Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Επειδή το ΥΠΑΙΘ προωθεί με γοργούς ρυθμούς την αξιολόγηση των σχολείων και των εκπ/κών και γι’ αυτό καθημερινά φτάνουν στα σχολεία πολλές εγκύκλιοι που πιέζουν τους εκπαιδευτικούς, πρέπει με τη στάση μας να δείξουμε και να αποδείξουμε ότι είμαστε αποφασισμένοι να μπλοκάρουμε τον αντιδραστικό μηχανισμό της αξιολόγησης. Καμία επανάπαυση, καμία εμπλοκή!
Συγκεκριμένα το ΥΠΑΙΘ φτιάχνει το μηχανισμό της λεγόμενης Ανεξάρτητης Αρχής, που θα αξιολογεί-κατηγοριοποιεί τα σχολεία και θα εκδικάζει τις ενστάσεις σχετικές με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Εξέδωσε εγκύκλιο για τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας το 2014-15. Κάλεσε τους διευθυντές που δεν έκαναν εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση να την κάνουν ως 15/10. Προγραμματίζει την αξιολόγηση των διευθυντών το Νοέμβρη, μετά των υποδιευθυντών και στη συνέχεια των εκπαιδευτικών. Μέσα σ’ αυτό το κλίμα, οι εκπαιδευτικοί δέχονται καθημερινά πιέσεις για συμμετοχή τους σε δράσεις που σχετίζονται με τις διαδικασίες αξιολόγησης (διάφορες καινοτομίες, προγράμματα και εκδηλώσεις). Τους καλούμε να μην ενδίδουν στις πιέσεις αυτές!
ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ!!! ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!!!
- Καλούμε τους διευθυντές να συστρατευτούν με το Σωματείο και τον Κλάδο και να μην εμπλακούν σε καμία διαδικασία σχετική με την αξιολόγηση.
- Δίνουμε συγκεκριμένο περιεχόμενο στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση που έχουν κηρύξει ΑΔΕΔΥ και ΔΟΕ: συλλογικά και οργανωμένα δε συμμετέχουμε σε καμία διαδικασία αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού, δηλαδή δε συμμετέχουμε στα σχέδια εργασίας, τις ομάδες εργασίας, την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, την ατομική αξιολόγηση…
Το ΠΑΜΕ είχε πάρει εδώ και χρόνια θέση για μέτρα αποτροπής της αξιολόγησης, γιατί πιστεύουμε ότι η λεγόμενη αξιολόγηση δεν έχει να κάνει με τη βελτίωση του εκπαιδευτικού και του δημόσιου σχολείου. Είναι ένας αντιδραστικός μηχανισμός με τον οποίο κεφάλαιο-ΕΕ-κυβέρνηση θέλουν να περάσουν τις αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις στο δημόσιο και στην εκπαίδευση. Θέλουν να κάνουν το σχολείο επιχείρηση και το δάσκαλο σκυφτό για να διδάξει αγωγή υποταγής και φτηνή κατάρτιση στους αυριανούς φτηνούς ευέλικτους εργαζόμενους. Θέλουν να βγάλουν απολύσεις.
Θυμίζουμε ότι ως το τέλος πέρυσι καλούσαμε να μην παραδοθεί καμία έκθεση αυτοαξιολόγησης. Δυστυχώς η πλειοψηφία της ΔΟΕ έστειλε κείμενο συμπλήρωσης των δεικτών της έκθεσης αυτοαξιολόγησης των σχολείων οδηγώντας έτσι χιλιάδες σχολεία, που ως τότε είχαν αντισταθεί, να καταθέσουν τελικά έκθεση, είτε δική τους είτε της ΔΟΕ. Τελικά μόνο οι εκπαιδευτικοί έχουν ως τώρα μπει εν μέρει στη διαδικασία της αξιολόγησης, καταθέτοντας έκθεση αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.
Η πίστη και επιμονή ότι μπορούσαμε να μπλοκάρουμε τη διαδικασία της αξιολόγησης δικαιώθηκε το καλοκαίρι στο υπόλοιπο δημόσιο, όπου χιλιάδες εργαζόμενοι, συσπειρωμένοι στα σωματεία τους, οργάνωσαν την πάλη τους και, με αποφάσεις μαζικών Γενικών Συνελεύσεων, κατέθεσαν μαζικά σ’ αυτά τη φόρμα της ατομικής αξιολόγησης. Ανάγκασαν την κυβέρνηση να παρατείνει 4 φορές ως τώρα τις ημερομηνίες παράδοσης της ατομικής αξιολόγησης. Απέδειξαν έτσι ότι, αν οι εργαζόμενοι πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους, μπορούν να τα καταφέρουν. Αυτό πρέπει να κρατήσουμε από τον αγώνα των υπόλοιπων δημόσιων υπαλλήλων και να ξαναδούμε τη στάση μας ως Κλάδος στο ζήτημα.
Το ΠΑΜΕ καλεί όλους τους συναδέλφους να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο να μη συμμετέχουν σε καμία διαδικασία αξιολόγησης.
Με βάση τα παραπάνω, καλούμε να προχωρήσουμε συλλογικά κι οργανωμένα στα παρακάτω μέτρα αποτροπής της αξιολόγησης:
Α. Οι Περιφερειακοί Διευθυντές, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Σχολικοί Σύμβουλοι δεν έχουν θέση στους Συλλόγους, πρέπει να διαγραφούν, είναι εκπρόσωποι της κυβέρνησης, έχουν πιάσει δουλειά για να περάσει το νέο σχολείο. Με απόφαση της 83ης Γ.Σ. του Κλάδου τον Ιούνη του 2014 πρέπει να διαγραφούν από όλους τους Συλλόγους. Να σημειωθεί ότι στο Σύλλογό μας δεν είναι μέλη εδώ και χρόνια με βάση το καταστατικό.
Β. Οι διευθυντές των σχολείων και οι προϊσταμένες νηπιαγωγείων να σταθούν δίπλα στους εκπαιδευτικούς και να μην μετατραπούν σε αξιολογητές τους. Αυτό σημαίνει:
- Να μην ορίσουν ομάδες εργασίας.
- Να μην παραδώσουν προγραμματισμό δράσης ούτε στο σχολικό σύμβουλο ούτε φυσικά στο παρατηρητήριο.
- Να μην αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς.
- Να μην συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία αξιολόγησης.
- Με βάση την παραπάνω απόφαση της 83ης Γ.Σ. του Κλάδου, διευθυντές και προϊσταμένες που θα γίνουν αξιολογητές δεν έχουν θέση στους Συλλόγους.
Β. Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί μέλη του Συλλόγου μας:
- Δεν μπαίνουμε σε ομάδες εργασίας.
- Δεν παραδίδουμε προγραμματισμό και δε στέλνουμε οτιδήποτε μπορεί να αναρτηθεί στο παρατηρητήριο της αξιολόγησης.
- Δεν κάνουμε αίτηση για εθελοντική αξιολόγηση.
- Δεν παραδίδουμε έκθεση ατομικής αξιολόγησης (αν μας δοθεί σχετική φόρμα την παραδίδουμε στο Σύλλογό μας) και δεν παραδίδουμε φάκελο.
- Δεν δεχόμαστε κανέναν αξιολογητή στην τάξη.
- Δε συμβάλλουμε στη διαφοροποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο.
ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ, ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΑ ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
- Αίτημα κήρυξης Στάσης Εργασίας
- 4_2025.01.23 Υποχρεωτικές υπερωρίες
- Ετήσιος Χορός για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών – Κοπή βασιλόπιτας
- Ευχές Συλλόγου
- Πρόσκληση
- 166_2024.12.10 Κάλεσμα σε παράσταση Διαμαρτυρίας
- 165_2024.12.10 Διευκολυντική στάση εργασίας Παράσταση Διαμαρτυρίας
- 161_2024.11.29 Δελτίο Τύπου
- 162_2024.11.29 Αίτημα για συνάντηση
- 163_2024.11.29 Βράβευση μαθητών
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Απόλυση αναπληρώτριας εκπαιδευτικού στην Ανατολική Αττική 29_1_2025
- Για το πρόγραμμα Δράσεις Ενεργού Πολίτη
- Σχόλιο για τη μη συμμετοχή του συλλόγου μας στην Πανελλήνια Μέρα Δράσης ενάντια στον αυταρχισμό του Υπουργείου
- Κείμενο στήριξης στους εκπαιδευτικούς που διώκονται πειθαρχικά -ΑΣΕ
- Περί Ωνάσειων Σχολείων – ΑΣΕ
- Συνοπτικός συνταξιοδοτικός οδηγός 2025
- Κοροϊδία από την Κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του στεγαστικού ζητήματος
- Ενημερωτικό των εκλεγμένων της ΑΣΕ στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
- Αποπομπή Αιρετών από τα πειθαρχικά συμβούλια
- Η κυβέρνηση της ΝΔ εντείνει τον αυταρχισμό και την επιβολή της πειθάρχησης στα σχέδιά της.
- «Κόβει» η Κυβέρνηση της ΝΔ το επίδομα ανεργίας σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
- Οι κυβερνήσεις αλλάζουν, το ίδιο και οι Υπουργοί Παιδείας…
- Οι θέσεις της ΑΣΕ για τις σχολικές εκδρομές
- Ευχές ΑΣΕ
- Ευχές ΔΑΚΕ
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου