Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία
Τρεις μήνες οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης περιμέναμε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να διατυπώσει την πρότασή της για την εκπαιδευτική πολιτική που προτίθεται να εφαρμόσει. Περιμέναμε έχοντας την ελπίδα πως αυτή η πρόταση θα βρίσκεται σε προοδευτική κατεύθυνση, ώστε να μπει τέλος στις αντιεκπαιδευτικές λογικές και πρακτικές των τελευταίων χρόνων που δημιούργησαν τεράστια προβλήματα σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και ολόκληρη την κοινωνία.
Με τεράστια όμως απογοήτευση, όλοι διαπιστώσαμε πως βρισκόμαστε στο ίδιο – αν όχι σε χειρότερο – έργο θεατές! Η κατάθεση χωρίς κανένα απολύτως διάλογο, των ουσιωδών σημείων(!!) και όχι του συνόλου (γιατί άραγε;) του πολυδιαφημισμένου πολυνομοσχεδίου για την εκπαίδευση, δείχνει ξεκάθαρη έλλειψη οράματος και στρατηγικής στόχευσης, αδυναμία διατύπωσης προοδευτικής εκπαιδευτικής πρότασης, διάθεση αποψίλωσης του ρόλου των αιρετών εκπροσώπων των εργαζόμενων, προχειρότητα και άγνοια.
Στην αναφορά που γίνεται στην αξιολόγηση, παρά το γεγονός ότι η έκφραση βούλησης κατάργησης του απαράδεκτου πλαισίου που εφάρμοσαν οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας βρίσκεται σε θετική κατεύθυνση, δημιουργείται έντονος προβληματισμός από την ασαφή διατύπωση περί συστήματος αποτίμησης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου, το οποίο σύστημα δηλώνεται ότι είναι απαραίτητο.
Από εκεί και πέρα:
- καμία αναφορά σε μόνιμους διορισμούς
- καμιά αναφορά στις δαπάνες για την Παιδεία
- καμία αναφορά στην κάλυψη των κενών στην εκπαίδευση
- καμία αναφορά στα μεγάλα προβλήματα των νέων εκπαιδευτικών (τρόπος προσλήψεων, αναγνώριση προϋπηρεσίας κλπ)
- καμία αναφορά σε αριθμό μεταθέσεων
- καμία αναφορά σε αποσπάσεις
- καμία αναφορά στην προσχολική εκπαίδευση
- καμία αναφορά στις μετατάξεις και στα τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς
- καμία αναφορά στο “ξεπάγωμα” της βαθμολογικής και μισθολογικής καθήλωσης των εκπαιδευτικών
- καμία αναφορά σε αποκατάσταση των μισθολογικών αδικιών εις βάρος των εκπαιδευτικών
- γενικόλογες διατυπώσεις για την ειδική αγωγή, χωρίς να δίνεται ούτε καν δέσμευση για τους συναδέλφους που δουλεύουν πάρα πολλά χρόνια ως αναπληρωτές
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας, με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και σαφήνεια να δώσει λύσεις στα προβλήματα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών αντιλαμβανόμενο πως τα λόγια και οι προθέσεις έχουν αξία μόνο όταν γίνονται έργο. Η Παιδεία δεν έχει την πολυτέλεια να αντέξει άλλη ασάφεια, αστοχίες, ερασιτεχνισμούς, μικροκομματικές σκοπιμότητες, ιδεοληψίες και ιδεολογικές αγκυλώσεις.
Από τη Δημοκρατική Συνεργασία Καβάλας
Τζεράκης Θωμάς αιρετός ΠΥΣΠΕ
Μουμτσάκης Απόστολος πρόεδρος του Δ.Σ.
Αξιμιώτης Νίκος μέλος του Δ.Σ.
Παππάς Ηλίας μέλος του Δ.Σ
- Γενική Συνέλευση 15-06-2022- Εκλογές Συλλόγου 16-06-2022
- Ημερήσια Διάταξη Γενικής Συνέλευσης 15-06-2022- Εκλογές 16 Ιουνίου 2022
- Ενημερωτική συνάντηση στο Λιμένα της Θάσου 7-6-2022
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 01-06-2022
- Βράβευση μαθητών 28-05-2022
- Ενημέρωση για τις διαδικασίες που αφορούν τις εκλογές του Συλλόγου μας
- Στάση εργασίας από την ΑΔΕΔΥ 18-05-2022 – Συμπληρωματική στάση εργασίας από τον Σύλλογό μας
- Διαδικτυακή συζήτηση για την υλοποίηση των εξετάσεων Pisa
- Ακυρώνουμε την υλοποίηση των εξετάσεων PISA – Συμπληρωματική στάση εργασίας
- Βράβευση μαθητών 2020-2021
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Ενημερωτικό για το ΔΣ στις 3/5 (ΑΣΕ)
- Η ξεκάθαρη στάση του «ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» ενάντια στον νόμο Χατζηδάκη και τα φαλκιδευμένα ψεύδη των «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ» (ΑΝΤΑΡΣΥΑ). (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Είμαστε αντίθετοι στις πανελλαδικές εξετάσεις του ΥΠΑΙΘ τύπου ελληνικής PISA στους μαθητές-τριες της ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου και της Γ΄ Γυμνασίου με τυποποιημένη αξιολόγηση (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Ευχές για καλό Πάσχα (ΑΣΕ)
- Πού το πάει η κυβέρνηση με τις συγχωνεύσεις των Παιδαγωγικών Τμημάτων; (ΑΣΕ)
- Κάλεσμα για τη Γενική Απεργία στις 6 Απρίλη (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Απεργιακή ανακοίνωση ΑΣΕ για 6 Απρίλη
- Περί αλήθειας (ΑΣΕ)
- Ενημερωτικό συνεδρίασης ΔΣ 16/3
- 18 Μαρτίου Ημέρα Πανελλαδικής Δράσης για τους αναπληρωτές – SPOT
- Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, 8 Μάρτη (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Οι νέες απειλές Κόπτση θα πέσουν στο κενό! Η τρομοκρατία δε θα περάσει! (ΑΣΕ)
- Mια μαύρη ημέρα η σημερινή (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Mε επιλογή του γονέα η παράλληλη στήριξη! (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Συνταξιοδοτικός Οδηγός Εκπαιδευτικών (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου