Get Adobe Flash player
Ιστορικό
Παλαιό Site
p.e.kavalas.logologo_misth_monimonlogo_misth_anaplerg.dikaiom.logodiaugeia-logoist_logot_logopaid_inst_logodoe_logo

 pame_logo

.              ΑΣΕpame_logo_2

 

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών                                                                                 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Στο ΔΣ που πραγματοποιήθηκε στις 22/2 το ΠΑΜΕ κατέθεσε πρόταση για παράσταση διαμαρτυρίας του Συλλόγου το Σάββατο 27/2 στη Δημοτική Βιβλιοθήκη όπου θα διεξαχθεί εκδήλωση από την Επιτροπή Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία με θέμα «Προγράμματα σπουδών και μέθοδοι διδασκαλίας στην Α/θμια και στη Β/θμια Εκπαίδευση».  Η πρόταση αυτή όπως ήταν φυσικό καταψηφίστηκε από τον παλιό και νέο κυβερνητικό συνδικαλισμό (ΔΗΔΥ, Αριστερή Ενωτική Δράση, ΔΑΚΕ) που με τη στάση τους αυτή για ακόμη μία φορά απέδειξαν ότι είναι άξιοι συμπαραστάτες της εκάστοτε κυβέρνησης δείχνοντας ανοχή σε όλες τις αντιδραστικές αλλαγές που προωθούνται.

Η κυβέρνηση μιλώντας για το «διάλογο» ξεκαθάρισε ότι«οι όποιες αλλαγές θα κινούνται μέσα στους δημοσιονομικούς στόχους που έχουν καθοριστεί και που έχουν επιβληθεί από την ίδια την οικονομική κρίση» ενώ «οι αρχές, σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ και ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, θα επικαιροποιήσουν, έως τον Απρίλη του 2016, την αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που εκπόνησε ο ΟΟΣΑ το 2011» και «η επανεξέταση θα προτείνει συστάσεις σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ».

Άρα ο στόχος του διάλογου είναι να υπάρξει από την πλευρά των εργαζομένων:

  1. Αποδοχή και συναίνεση στην υλοποίηση των δεσμεύσεων του 3ου μνημονίουπου ολοκληρώνουν ότι άφησαν ατέλειωτο οι προηγούμενες αντιλαϊκές δεσμεύσεις, συνεχίζοντας, ανάμεσα στα άλλα, το αντιδραστικό «νέο σχολείο» της Διαμαντοπούλου, και το νόμο 4186/2013 του Αρβανιτόπουλου. Δηλαδή την επέκταση της μαθητείας, την πρόωρη κατηγοριοποίηση των μαθητών, την άμεση παρέμβαση των επιχειρήσεων στις δομές της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
  2. Αποδοχή και συναίνεση στις προτάσεις του ΟΟΣΑγια την Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες που σημαίνει: «Εξορθολογισμός» των τάξεων με αλλαγή στην αναλογία μαθητή-εκπαιδευτικού ανά τάξη. Νέες συγχωνεύσεις και συμπτύξεις τμημάτων. Αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Κινητικότητα και ευελιξία. Προώθηση ακόμα πιο αποφασιστικά της απλήρωτης εργασίας-μαθητείας για τους μαθητές των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, για παιδιά κάτω των 18 ετών.
  3. Αποδοχή και συναίνεση στην επιτάχυνση της διαδικασίας αξιολόγησης της εκπαίδευσης με κριτήρια την πιο στενή σύνδεσή της με τις ανάγκες της κερδοφορίας των μονοπωλίων, σύμφωνα με τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ. Δηλαδή“με βάση την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημόσιων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα”. Επαναφέροντας ουσιαστικά με ακόμα πιο έντονο τρόπο την κατεύθυνση για αυτονόμηση της σχολικής μονάδας, που θα λειτουργεί με ανταγωνιστικά κριτήρια, θα καταρτίζει τους δικούς της προϋπολογισμούς κ.α.

 

Δεν συναινούμε! Δεν γινόμαστε συνένοχοι στην υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτική που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, τα εργασιακά μας δικαιώματα, που φορτώνει και αλλά βάρη στις πλάτες των λαϊκών οικογενειών.

Ορθώνουμε το ανάστημα μας! Οργανώνουμε την πάλη μας!

Για την Παιδεία των λαϊκών αναγκών, που περνά μέσα από το δρόμο της ταξικής πάλης για ριζικές αλλαγές στην Παιδεία και γενικότερα στην Κοινωνία.

 

Όλοι και όλες στην παράσταση διαμαρτυρίας το Σάββατο 27/2

στη Δημοτική Βιβλιοθήκη στις 5:30μ.μ.