Αυτοί που “διέλυσαν” το Ολοήμερο σχολείο παριστάνουν ότι ενδιαφέρονται για το πού θα αφήνουν τα παιδιά τους οι γονείς μέχρι τις 8 μμ!!
Συνεχίζοντας την χωρίς συγκεκριμένο σχέδιο και χωρίς όραμα, πολιτική της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, η αναπληρώτρια υπουργός κοινωνικής αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου, “ξεδίπλωσε” και αυτή το προσωπικό της όραμα για τον χώρο της Παιδείας, προσπαθώντας να πείσει την ελληνική κοινωνία πως μετά τις σπουδαίες παρεμβάσεις της στον τομέα βασικής ευθύνης της (μαρμελάδες στους πεινασμένους, γεμιστά στους φτωχοποιημένους και πίττες στους ενδεείς…), ήρθε η ώρα και των σχολείων να έρθουν σε επαφή με τις “πρωτοποριακές” της ιδέες!!
Η Υπουργός της Κυβέρνησης που διέλυσε το Ολοήμερο σχολείο οδηγώντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην ανεργία και χιλιάδες μαθητές εκτός των ολοήμερων δομών, για να υλοποιήσει τις μνημονιακές της υπογραφές και δεσμεύσεις, εμφανίζεται να ενδιαφέρεται για την ελληνική οικογένεια που δεν έχει πού να αφήσει το παιδί της μέχρι τις 8 το βράδυ!!
Παραλείπει βέβαια να “ανησυχήσει” για το πού αφήνει η ελληνική οικογένεια το παιδί της που ως προνήπιο δεν βρίσκει θέση στο δημόσιο νηπιαγωγείο! Για το πώς θα προετοιμαστεί σωστά για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας το παιδί σχολικής ηλικίας που καταργήθηκε ο σταθερός δάσκαλος του ολοήμερού του, που απομακρύνθηκαν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που το έφερναν σε επαφή με διάφορα εκπαιδευτικά αντικείμενα και που καταργήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ολοήμερου σχολείου του! Παραλείπει επίσης να “ανησυχήσει” για τα χιλιάδες παιδιά με ειδικές ανάγκες που είναι χωρίς παράλληλη στήριξη καθώς και για τις οικογένειές τους!
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δεν διακατέχεται από λογικές στείρας άρνησης των πάντων ούτε από ιδεοληπτικές εμμονές πως τα προγράμματα που προέρχονται από χρηματοδοτήσεις μέσω ΕΣΠΑ πρέπει να εξοστρακιστούν από την ελληνική πραγματικότητα. Πιστεύουμε επίσης ότι οι δομές των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) των Δήμων, έχουν να προσφέρουν και χρειάζονται βελτίωση και όχι κατάργηση. Είναι ξεκάθαρο βέβαια πως δεν αποτελούν εκπαιδευτικές δομές και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το έργο του σχολείου.
Η δήθεν πρόταση λειτουργίας των δομών ΚΔΑΠ σε συνέχεια του “κουτσουρεμένου” ολοήμερου σχολείου των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, δημιουργεί βάσιμες υποψίες πως ίσως στο μυαλό κάποιων υπάρχει η σκέψη μελλοντικής αντικατάστασης του ολοήμερου προγράμματος του σχολείου από δομές απασχόλησης παιδιών, σε συνεργασία με τους ΟΤΑ, με προσωπικό υποαπασχολούμενο, ελαστικά εργαζόμενο, διορισμένο με διαδικασίες που καμία σχέση δεν έχουν με τον αδιάβλητο τρόπο διορισμού στην εκπαίδευση, με πρόταξη της εντοπιότητας και στήριξη της με επιπλέον μοριοδότηση για τους δημότες της κάθε περιοχής ώστε να εξασφαλίζουν και οι τοπικοί άρχοντες μεγαλύτερη εκλογική πελατεία…
Η συγκεκριμένη πρόταση της αναρμόδιας για θέματα εκπαίδευσης, υπουργού Θεανώς Φωτίου είτε οφείλεται σε άγνοια των συνεπειών που μπορεί να έχει η εφαρμογή της (καθαριότητα σχολείων, φύλαξη των σχολικών χώρων κλπ) είτε σε προπομπό σκέψεων για ένα άλλο τοπίο στην εκπαίδευση, είναι απαράδεκτη, ανεφάρμοστη και επικίνδυνη. Ακόμα και αν δεν έχει τέτοιου είδους προθέσεις είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα πολιτικής λογικής και λειτουργίας όπου ο κάθε κυβερνητικός αξιωματούχος χωρίς καμία συζήτηση εξαγγέλλει κυριολεκτικά ότι του κατεβάσει το κεφάλι…
Ζητάμε να σταματήσει άμεσα κάθε συζήτηση “άσχετων” με την εκπαιδευτική διαδικασία παραγόντων για σοβαρά ζητήματα της εκπαίδευσης. Ζητάμε από τον Υπουργό Παιδείας να ξεκαθαρίσει την επίσημη κυβερνητική άποψη για το θέμα.
Οι εκπαιδευτικοί δεν θα επιτρέψουμε στους πιστούς υπηρέτες των μνημονίων για δημοσιονομικούς και μόνο λόγους να επιβάλλουν στρατηγικές που θα εξαφανίζουν τον παιδαγωγικό ρόλο του σχολείου και θα το μετατρέπουν από θεσμό αγωγής σε θεσμό απλής φύλαξης επειδή υπάρχει δυνατότητα εξεύρεσης χρημάτων μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ!
Δημοκρατική
Συνεργασία
Εκπαιδευτικών
Καβάλας
- Στάση εργασίας από την ΑΔΕΔΥ 18-05-2022 – Συμπληρωματική στάση εργασίας από τον Σύλλογό μας
- Διαδικτυακή συζήτηση για την υλοποίηση των εξετάσεων Pisa
- Ακυρώνουμε την υλοποίηση των εξετάσεων PISA – Συμπληρωματική στάση εργασίας
- Βράβευση μαθητών 2020-2021
- Τακτική Γενική Εκλογο-απολογιστική Συνέλευση 15-06-2022- Εκλογές Συλλόγου 16-06-2022- Οδηγίες εγγραφής νέων μελών
- Κινητοποίηση για μείωση του χρόνου της υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην οργανική θέση
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 13-04-2022
- 24ωρη Γενική απεργία 6.4.2022
- Δελτίο Τύπου – Γενική πανελλαδική απεργία 6/4/2022
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 16-03-2022
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Ενημερωτικό για το ΔΣ στις 3/5 (ΑΣΕ)
- Η ξεκάθαρη στάση του «ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» ενάντια στον νόμο Χατζηδάκη και τα φαλκιδευμένα ψεύδη των «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ» (ΑΝΤΑΡΣΥΑ). (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Είμαστε αντίθετοι στις πανελλαδικές εξετάσεις του ΥΠΑΙΘ τύπου ελληνικής PISA στους μαθητές-τριες της ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου και της Γ΄ Γυμνασίου με τυποποιημένη αξιολόγηση (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Ευχές για καλό Πάσχα (ΑΣΕ)
- Πού το πάει η κυβέρνηση με τις συγχωνεύσεις των Παιδαγωγικών Τμημάτων; (ΑΣΕ)
- Κάλεσμα για τη Γενική Απεργία στις 6 Απρίλη (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Απεργιακή ανακοίνωση ΑΣΕ για 6 Απρίλη
- Περί αλήθειας (ΑΣΕ)
- Ενημερωτικό συνεδρίασης ΔΣ 16/3
- 18 Μαρτίου Ημέρα Πανελλαδικής Δράσης για τους αναπληρωτές – SPOT
- Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, 8 Μάρτη (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Οι νέες απειλές Κόπτση θα πέσουν στο κενό! Η τρομοκρατία δε θα περάσει! (ΑΣΕ)
- Mια μαύρη ημέρα η σημερινή (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Mε επιλογή του γονέα η παράλληλη στήριξη! (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Συνταξιοδοτικός Οδηγός Εκπαιδευτικών (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου