Διακήρυξη της ΕΡΑ για την εκλογή αντιπροσώπων για την 86η Γ.Σ.της ΔΟΕ
Μάης 2017
86η Γενική Συνέλευση και η πολιτική συγκυρία
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Εδώ και χρόνια στη χώρα μας ,στην Ε.Ε. αλλά και σε όλη την υφήλιο ακολουθείται από τις κυβερνήσεις μια σκληρή νεοφιλελεύθερη καπιταλιστική επίθεση ενάντια στον κόσμο της εργασίας και υπέρ του κεφαλαίου με μόνο στόχο τη συνέχιση της κερδοφορίας του.
Στη χώρα μας αυτή η γενικευμένη επίθεση του κεφαλαίου (Ε.Ε.-ΔΝΤ-ΕΚΤ) βρήκε αρωγούς τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, όπου έκαναν τα πάντα ώστε η χώρα να γίνει αποικία χρέους και το μεγάλο κοινωνικοπολιτικό πείραμα του νεοφιλελευθερισμού. Αφού χρεοκόπησαν τη χώρα φορτώνοντας ένα δυσβάσταχτο χρέος στον ελληνικό λαό, απόρροια μεταξύ άλλων του πελατειακού κράτους και των συνεχόμενων φαινομένων διαπλοκής και διαφθοράς, στη συνέχεια το χρησιμοποίησαν, λέγοντας μάλιστα ότι είναι βιώσιμο για να περάσουν τα πιο σκληρά μέτρα. Απολύσεις, ανεργία,κουτσούρεμα εργασιακών δικαιωμάτων, μαύρη-αδήλωτη και απλήρωτη εργασία, μειώσεις μισθών και συντάξεων, σε μια νύχτα έχασαν οι μισθωτοίκαι οι συνταξιούχοι το 40% των αποδοχών τους.
Η πολιτική αλλαγή που έγινε στη χώρα τον Γενάρη του 2015 με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ επέφερε θετικές εξελίξεις και υλοποίησε πάγιες διεκδικήσεις του κινήματος σε μια σειρά ζητήματα, στην εκπαίδευση και στην κοινωνία και αποτελούν πολιτικά βήματα στη σωστή κατεύθυνση.
Το 3ο μνημόνιο που συμφωνήθηκε το καλοκαίρι του 2015 , τα μέτρα που προστέθηκαν στα ήδη υπάρχοντακαι η ταυτόχρονη οπισθοχώρηση του κινήματος αποτελούν αρνητική εξέλιξη καιδημιουργούν ένα τοπίο οικονομικής και κοινωνικής ασφυξίας στο μεγαλύτερο μέρος του λαού. Είναι φανερό ότι όσο η χώρα βρίσκεται κάτω από τις μνημονιακές επιταγές, η νεοφιλελεύθερη γραμμή απέναντι στην εργασία, στους εργαζόμενους και στους συνταξιούχους θα θριαμβεύει γι αυτό χρέος του κινήματος είναι η ανατροπή τους.
Ανάχωμα στις μνημονιακές πολιτικές ένα ισχυρό μαζικό κίνημα
Οι αγώνες των εργαζομένων, αποτελούν κρίσιμη προϋπόθεση για την αναχαίτιση μνημονιακών πολιτικών, για μικρές και μεγάλες νίκες, και η ενδυνάμωσή τους αποτελεί επιτακτικό καθήκον όλων μας. Τα συνδικάτα όμως, με πρώτη και καλύτερη την ηγετική ομάδα της ΓΣΕΕ, δέσμια της χρόνιας συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας και μακριά από τις ανάγκες και τις αγωνίες των εργαζομένων, όχι μόνο δε επιχείρησαν να μαζικοποιήσουν τους αγώνες, αλλά σε κρίσιμες στιγμές όπως στο δημοψήφισμα το καλοκαίρι του 2015, αντικατέστησαν την συνδικαλιστική δράση υπέρ των εργαζομένων με την πολιτική –κομματική σκοπιμότητα του «ΝΑΙ» παρέα με τον ΣΕΒ προς όφελος της τρόικα εσωτερικού.
Οι εργαζόμενοι τέτοιες παθογένειες και πολιτικές επιλογές θα πρέπει να τις κάνουν οριστικά παρελθόν και να συμβάλλουν με την ενεργή συμμετοχή τους στην αναγέννηση του συνδικαλιστικού κινήματος. Η ΕΡΑαγωνίζεται και θα προσπαθήσει να συμβάλει ώστε τα συνδικάτα να αναγεννηθούν, να ισχυροποιηθούν και να μετατραπούν σε πρωταγωνιστή των εξελίξεων, να πετυχαίνουν μικρές και μεγάλες νίκες. Χτίζοντας καθημερινά τις συνθήκες εκείνες, οι οποίες θα οδηγήσουν στη συνολική ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών και την απαλλαγή της χώρας μας από την επιτροπεία των δανειστών.
Υπερασπιζόμαστε τις νίκες μας- Η ΕΡΑ και η στάση των παρατάξεων στη ΔΟΕ
Η εκπαίδευση μέσα σε ένα περιβάλλον μνημονίων και νεοφιλελεύθερων κατευθύνσεων και εκβιασμών δεν μπορεί να αποτελέσει νησίδα συνολικών προοδευτικών και ριζοσπαστικών αλλαγών. Παρόλα αυτά όμως υπήρξαν αλλαγές στη σωστή κατεύθυνση όπως,το σταμάτημα της τρομοαξιολόγησης-απόλυσης, η θεσμοθέτηση ενός ενιαίου Τύπου σχολείων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων για όλα τα παιδιάσταματώντας τον διαχωρισμό των σχολείων και των εκπαιδευτικών που είχε επέλθει με τα ΕΑΕΠ, η ίδρυση μετά από 8 χρόνια νέων Τμημάτων Ένταξης και Ειδικών Σχολείων, η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιλογή των διευθυντών και εμμέσως των διευθυντών εκπαίδευσης, η έγκαιρη πρόσληψη των αναπληρωτών ώστε για πρώτη φορά να ανοίξουν όλα τα σχολεία στην ώρα τους,η κατάργηση της πολιτικής επιστράτευσης, η κατάργηση των αυταρχικών προβλέψεων του πειθαρχικού δικαίου, η επανίδρυση των κατηργημένων ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, η επαναπρόσληψη των καθηγητών, αποτέλεσαν και αποτελούν πολιτικά βήματα στη σωστή κατεύθυνση.
Θετική εξέλιξη για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς είναι η αποδοχή από το Υπουργείο Παιδείας ότι η ώρα της σίτισης στο ολοήμερο σχολείο θα λογίζεται ως ώρα διδακτική, καθώς και η πρόθεση του υπουργείου να θεσμοθετήσει άμεσα την υποχρεωτική φοίτηση των νηπίων[4-6 ετών] στο δίχρονο δημόσιο και δωρεάν Νηπιαγωγείο.
Για όλες αυτές τις θετικές ρυθμίσειςπου αποτελούσαν χρόνια αιτήματα του κλάδουδιαπιστώσαμε με έκπληξη η ΔΑΚΕ καιη ΔΗΣΥ είτε να σιωπούν είτε να αναπολούν το σχολείο που «χάθηκε», αυτό των Αρβανιτόπουλου-Διαμαντοπούλου, λησμονώντας τι έπαθε ο κλάδος και η εκπαίδευση από τις πολιτικές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
– Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιλογή των διευθυντών δημοκρατική κατάκτηση του κλάδου, η στάση της ΔΑΚΕ , της ΔΗΣΥ και των άλλων παρατάξεων
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιλογή των διευθυντών όχι μόνο δεν θεωρήθηκε από τη ΔΑΚΕ και τη ΔΗΣΥ δημοκρατική κατάκτηση του κλάδου, αλλά αντίθετα έβγαλαν τις μάσκες και έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο. Στην ουσία κατήγγειλαν τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία, που υποτίθεται εκπροσωπούν, στηρίζοντας την γνωστή συνέντευξη , κατά την οποία μόνο οι αιρετοί και οι διορισμένοι από το κράτος ήταν «αρμόδιοι» και αποφάσιζαν για την διοίκηση των σχολικών μονάδων. Εντύπωση προξένησε και η «εκκωφαντική» σιωπή των Παρεμβάσεων και του ΠΑΜΕ για αυτό το θέμα.
Η ΕΡΑ τοποθετήθηκε και τοποθετείται σε όλα τα εκπαιδευτικά θέματα με γνώμονα κατά πόσο οι αλλαγές βοηθούν ή όχι την εκπαίδευση , τη μόρφωση των παιδιών, κατά πόσο εξασφαλίζονται τα εργασιακά-μισθολογικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και αν γίνονται ή όχι κρίσιμα «κλικ» για την ενίσχυση της δημοκρατίας στα σχολεία. Γι αυτόν το λόγο ήταν η μόνη παράταξη που διεκδίκησε και στήριξε τον νόμο που έδινε το δικαίωμα οι εκπαιδευτικοί να έχουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή των διευθυντών, και ήταν αυτή που επισήμανε και στήριξε εξ αρχής την ανάγκη στο νέο τύπου ολοήμερου Δημοτικό Σχολείο, από το μονοθέσιο έως το πολυθέσιο, να περιλαμβάνονται το σύνολο των διδακτικών αντικειμένων που διδάσκονταν στα ΕΑΕΠ. Επιπλέον στήριξε την επιλογή να γίνουν όλα τα νηπιαγωγεία ολοήμερα.
Η αδιοριστία στην εκπαίδευση – Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση , τώρα!
Ένα από τα κυριότερα προβλήματα στην εκπαίδευση είναι αυτό της χρόνιας αδιοριστίας με την ταυτόχρονη εξάπλωση των ελαστικών σχέσεων εργασίας. Όλος ο κλάδος και οι παρατάξεις αναγνωρίζουν και διεκδικούν μόνιμους μαζικούς διορισμούς. Η ΔΑΚΕ και η ΔΗΣΥ όμως στις ανακοινώσεις και στις διεκδικήσεις τους για αυτό το θέμα δίνουν την εντύπωση ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε από το 2015 και μετά. Θέλουν να αποκρύψουν, για προφανείς λόγους και να ξεχαστεί ότι οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ διαχρονικά στην ουσία επέλεξαν να έχουν συμβασιούχους εκπαιδευτικούς που κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες καθώς ήταν πολιτική τους επιλογή η επέκταση των ελαστικών σχέσεων εργασίας και στην εκπαίδευση. Πολιτική επιλογή που ξεκινά από την νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση της Ε.Ε. να «πριμοδοτεί» τις ελαστικές σχέσεις εργασίας και στην εκπαίδευση, γιατί θεωρεί και την εκπαίδευση «επένδυση» , τους εκπαιδευτικούς διαμεσολαβητές που πρέπει να έχουν το λιγότερο κόστος και τους εκπαιδευόμενους ως προϊόν μεταπώλησης για την αγορά εργασίας. (πελάτες αποκάλεσε ο κ. Μητσοτάκης τους μαθητές.)
Να ξεχαστεί ότι η τα μνημόνια ήταν πολιτική επιλογή των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ – ΝΔ και ήταν εκείνες που αποδεχόμενες στην ουσία ότι οι εκπαιδευτικοί στη χώρα είναι πολλοί, όχι μόνο διορισμούς δεν έκαναν, αλλά προχώρησαν σε απολύσεις εκπαιδευτικών υιοθετώντας παράλληλα και σύστημα απόλυσης για τους εκπαιδευτικούς, αυτό της αξιολόγησης με τα περίφημα ποσοστά κόφτες.
Είναι φανερό ότι επιδιώκουν να ξαναέρθουν στη διακυβέρνηση οι πολιτικοί εκφραστές του νεοφιλελευθερισμού:η ΝΔ του Μητσοτάκη και του Άδωνη Γεωργιάδη, της Κεραμέως και του Καράογλου (γνωστές οι δηλώσεις τους για εκπαιδευτικούς που κάθονται κα για άρση της μονιμότητας στο δημόσιο) και η ΔΗΣΥ ( Δημοκρατική Συμπαράταξη) της Γεννηματά, μαζί με τον Λοβέρδο, τον Βενιζέλο και τη Διαμαντοπούλου, της γνωστής υπουργού της φωτοτυπίας, μαζί με όλο το τιμ των απολύσεων των εκπαιδευτικών και των καταργήσεων 2.000 σχολικών μονάδων, μήπως και τελειώσουν ότι άφησαν στη μέση.
Όμως οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν μνήμη χρυσόψαρου και με τους αγώνες τους δεν θα επιτρέψουν το καταστροφικό παρελθόν τους να επανέλθει στην εκπαίδευση και στη ζωή μας.
Αυτή η οδυνηρή πραγματικότητα που διαμορφώθηκε στην εκπαίδευση με την αδιοριστία χιλιάδων εκπαιδευτικών δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ να θεωρήσει τους μαζικούς και μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση αναγκαίους και πρώτιστο πολιτικό ζήτημα, το οποίο δεν μπορεί να εξαρτάται από μνημόνια «αξιολογήσεις» και «δεσμεύσεις».
Το Νηπιαγωγείο μέρος της 14χρονης υποχρεωτικής δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης
Η ΕΡΑ εδώ και χρόνια δεν διεκδικεί γενικώς δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, αλλά 14χρονη υποχρεωτική δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση με δίχρονο υποχρεωτικό νηπιαγωγείο για όλα τα παιδιά(4-6) . Σήμερα που διάφοροι καθηγητές από τα ΤΕΙ και δυστυχώς η ΠΟΕ-ΟΤΑ και μερίδα των βρεφονηπιοκόμων «ξεσηκώνονται» ενάντια στο δίχρονο υποχρεωτικό νηπιαγωγείο, η παραπάνω διεκδίκηση αποτελεί για την ΕΡΑ πρώτιστο στόχο, «ζωτικής» σημασίας και για τα νήπια , αλλά και για την θωράκιση του επαγγέλματος και της εργασίας των νηπιαγωγών. Ταυτόχρονα διεκδικούμε την ίδρυση και ανέγερση νέων νηπιαγωγείων που θα καλύπτουν όλες τις σύγχρονες ανάγκες για την αγωγή και εκπαίδευση των νηπίων.
Η πρόταση της ΕΡΑ ενόψει της 86ης Γ.Σ. της ΔΟΕ
Η ΕΡΑ καλεί όλους τους συναδέλφους-σες μαζικά και ενωτικά να συμμετέχουν στις Γ.Σ των συλλόγων και στις εκλογές αντιπροσώπων για την 86η ΓΣ της ΔΟΕ και να υπερψηφίσουν το αγωνιστικό πλαίσιο διεκδικήσεων και αγώνα που προτείνει αλλά και τα ψηφοδέλτια που στηρίξει.
άμεσα διεκδικούμε :
- Δεκατετράχρονη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση. Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση στο δημόσιο και δωρεάν Νηπιαγωγείο για όλα τα παιδιά 4-6 χρονών. Κανένα παιδί 4-6 ετών έξω από το δημόσιο σχολείο.
- Μαζικούς μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση.Χρόνια τώρα οι αναπληρωτές-συμβασιούχοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες στην εκπαίδευση και ως εκ τούτου πρέπει να μονιμοποιηθούν με διορισμό όπως γίνεται και σε άλλους κλάδους του Δημοσίου.Διορισμό των συμβασιούχων εκπαιδευτικών που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες τώρα!Μαζικούς μόνιμους διορισμούς στην Ειδική αγωγή.
- Διαχωρισμός θρησκευτικής πεποίθησης και εκπαιδευτικής διαδικασίας.
- Μείωση του αριθμού των μαθητών από φέτος ανά τάξημε στόχο 20 μαθητές στο Δημοτικό και 15 Νηπιαγωγείο.
- Ανέγερση νέων κτιριακών υποδομών, ικανών να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες της εκπαίδευσης.Σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή για όλα τα σχολείακαι εξοπλισμό τους με τα απαιτούμενα μέσα.
- Επέκταση του διδακτικού ωραρίου και στα ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία.Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια να γίνει ίδιο με των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας. Το ίδιο να ισχύει και για τους διευθυντές και υποδιευθυντές.
- Δημιουργία θέσης σε κάθε πολυθέσιο σχολείο ενός επιπλέον εκπαιδευτικού για ενισχυτική διδασκαλίακαι σε τάξεις που υπάρχει παιδαγωγική ανάγκη.
- Ικανός αριθμός εκπαιδευτικών στη διάθεση της Διεύθυνσης εκπαίδευσης που θα καλύπτουν έκτακτες ανάγκες.
- Νέα σχολικά προγράμματα και βιβλία που θα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, για μια δημοκρατική –ριζοσπαστική εκπαίδευση της ολόπλευρης γνώσης και της κριτικής σκέψης.
- Στήριξη όλων των μαθητών που έχουν εκπαιδευτικές ανάγκες με λειτουργία Τμημάτων Ένταξης σε όλα τα σχολεία. Επέκταση του θεσμού της Παράλληλης στήριξης στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες για ειδική αγωγή για όλες τις ώρες του εβδομαδιαίου προγράμματος.
- Ορισμός σταθερού εκπαιδευτικού, υπεύθυνου για το Ολοήμερο σε σχολεία με 2 τμήματα ολοημέρου και πάνω.
- Να εγγράφονται όλοι οι μαθητές χωρίς διακρίσεις στο ολοήμερο αρκεί να το επιθυμεί με δήλωσή του ο γονέας ή κηδεμόνας.
- Δωρεάν γεύμα σε όλους τους μαθητές του ολοήμερου στα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία.Επέκταση του προγράμματος των σχολικών γευμάτων σε όσο δυνατόν περισσότερες λαϊκές συνοικίες και περιοχές, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την υλοποίησή του.
- Θεσμοθέτησηστοχευόμενωνπαιδαγωγικών συνεδριάσεων του συλλόγου διδασκόντων με συγκεκριμένο κάθε φορά θέμα διδακτικής και παιδαγωγικής εμβάθυνσης, που θα λογίζεται ως ώρα διδακτική.
- Κατάργηση όλου του θεσμικού πλαισίου αξιολόγησης. Αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου με αποκλειστικά εσωτερικές δημοκρατικές διαδικασίες και με ευθύνη του Συλλόγου διδασκόντων.
- Για την επιλογή των στελεχών της διοίκησης της εκπαίδευσης να διασφαλιστεί η συμμετοχή των εκπαιδευτικών και η γνώμη τους να λαμβάνεται υπόψη κατά τρόπο καθοριστικό στην επιλογή.
- Προγράμματα επιμόρφωσης με έμφαση στις πραγματικές ανάγκες,επαναφορά των διδασκαλείων. Συνέχιση του προγράμματος Β’ επιπέδου ΤΠΕ για όλους τους συναδέλφους.
- Άμεση χρηματοδότηση προγράμματος για την εξομοίωση πτυχιούχων παιδαγωγικών ακαδημιών και σχολών νηπιαγωγών στα παιδαγωγικά τμήματα των πανεπιστημίων.
- Υποστήριξη με μόνιμο επιστημονικό προσωπικό ( ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί) και βοηθητικό προσωπικό (τραπεζοκόμοι, προσωπικό για την καθαριότητα) των σχολείων και νηπιαγωγείων.
- Γενναίο πρόγραμμα ενίσχυσης, ίδρυσης και λειτουργίας βιβλιοθηκών στα σχολεία. Δημιουργία αίθουσας πληροφορικής ενταγμένη στο πρόγραμμα των βιβλιοθηκών έτσι που να λειτουργεί και ως ηλεκτρονική βιβλιοθήκη για όλα τα παιδιά.
- Να δοθείειδική χρηματοδότηση για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών επισκέψεων που προγραμματίζουν τα σχολεία.
- Ένταξη στα σχολεία και στις τάξεις όλων των προσφυγόπουλων-μεταναστόπουλων με παράλληλη λειτουργία τμημάτων υποδοχής.
- Πλήρη εργασιακά δικαιώματα και δωδεκάμηνη σύμβαση για τους αναπληρωτές.Κάλυψη εξόδων πρώτης εγκατάστασης των αναπληρωτών.
- Αυξήσεις στους μισθούς ώστε για να ζούμε με αξιοπρέπεια από την εργασία μας. Ριζική αλλαγή του φορολογικού συστήματος προς όφελος των λαικών στρωμάτων. Αφορολόγητο στις 12 χιλιάδες ευρώ.
- Ούτε τα όρια συνταξιοδότησης ούτε το ύψος των συντάξεων αποτελούν για μας γεγονός τελεσίδικο. Η ανατροπή των συγκεκριμένων διατάξεων και ρυθμίσεων αποτελεί για την ΕΡΑ προτεραιότητα στις διεκδικήσεις και στον αγώνα μας.
- Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ.
- Τα μνημόνια και οι νεοφιλελεύθερης έμπνευσης οδηγίες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ και η πολιτική τους εφαρμογή να σταματήσουν… χτες!
- Διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του Χρέους.
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Σε καλούμε να στηρίξεις το διεκδικητικό-αγωνιστικό πλαίσιο της ΕΡΑ και να υπερψηφίσεις τα ψηφοδέλτια που στηρίζει. Η ψήφος στα ψηφοδέλτια της ΕΡΑ δεν είναι ψήφος ανάθεσης. Είναι ψήφος ελπίδας, διεκδίκησης και νίκης.Για μια ΔΟΕ αγωνιστική, ριζοσπαστική, ενωτική, που θα γίνει η φωνή και η δύναμή μας, ανάχωμα στα πισωγυρίσματα, πρωτοπόρα στις διεκδικήσεις για την προάσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης ως δημόσιου και κοινωνικού αγαθού, ανυποχώρητη στον αγώνα εναντίον των μνημονίων, ώστε να γίνουν μαζί με τις πολιτικές λιτότητας παρελθόν.
Η ιστορική εμπειρία από τους αγώνες μας, τις νίκες και τις ήττες μας, μας έμαθε καλά ένα πράγμα. Τίποτα δεν κερδίζεται χωρίς μάχη και συλλογική διεκδίκηση.
Σε καλούμε να συμμετέχεις στους συλλογικούς – ενωτικούς αγώνες για το σχολείο των αναγκών και των οραμάτων μας. Ένα ενιαίο δεκατετράχρονο, δωρεάν και δημόσιο, δημοκρατικό σχολείο, που θα χωρά όλα τα παιδιά, όλους τους εκπαιδευτικούς και όλη τη γνώση.
Πίσω δε γυρίζουμε
Συμμετέχουμε στις Γ.Σ. των Συλλόγων και στις εκλογές για αντιπροσώπους
για την 86η Γ.Σ. της ΔΟΕ
Στηρίζουμε- ψηφίζουμε τα ψηφοδέλτια της ΕΡΑ.
- 153_2024.10.17 κάλεσμα απεργίας
- 154_2024.10.21 κενά ειδικοτήτων
- Ελεύθερη είσοδος εκπαιδευτικών σε αρχαιολογικούς χώρους
- Καλωσόρισμα αναπληρωτών
- Κάλεσμα σε παροχη στοιχειων νεοδιόριστων του 2022
- Έναρξη χορευτικού τμήματος του συλλόγου μας
- Αίτημα για πρωινή ζώνη στα ολιγόθεσια Δημοτικά Σχολεία
- Αίτημα για έκπτωση εισιτηρίου – Αστικό
- Αίτημα για έκπτωση εισιτηρίου – Εγνατία
- Αίτημα για έκπτωση εισιτηρίου ΚΤΕΛ
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
- ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΙΑΖΩΣΗς ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ!
- Απέχουμε από τη διαδικασία.
- Η απεργία στις 23/10 και έγινε και πέτυχε!
- Απεργία 23/10, 11.00 Νομαρχία
- Ανακοινώσεις ΑΣΕ 13-10-2024
- Άμεση και γενική κατάπαυση του πυρός στη Μέση Ανατολή
- Πλαίσιο και πρόγραμμα δράσης που προτείνει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών
- Δελτίο τύπου των εκλεγμένων με την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών
- Ούτε ένα κουλούρι, οι αυξήσεις της κυβέρνησης
- Απάντηση στην κυρία Χατζηφραντζή που στοχοποιεί τους δασκάλους
- Να αποσυρθεί άμεσα η διάταξη της Κυβέρνησης που καταργεί το δικαίωμα των εκπαιδευτικών να συμμετέχουν στην Κινητικότητα του Δημοσίου!
- Σε αδιέξοδο η λειτουργία των σχολικών μονάδων με την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών από την Κυβέρνηση της ΝΔ
- Να αποσυρθεί η διάταξη της Κυβέρνησης
- Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΦΥΞΙΑ
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου