Get Adobe Flash player
Ιστορικό
Παλαιό Site
p.e.kavalas.logologo_misth_monimonlogo_misth_anaplerg.dikaiom.logodiaugeia-logoist_logot_logopaid_inst_logodoe_logo
Ενημερωτικό Δ.Σ. 14-5-2019 (α)
Προτάσεις Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

Στο Δ.Σ. που πραγματοποιήθηκε στις 14/5/2019 τα θέματα τα οποία κατετέθηκαν από τον εκπρόσωπο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Βασίλη Ποιμενίδη ήταν:

Α) Κήρυξη ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ από όλες τις διαδικασίες Αξιολόγησης

Β) Παράσταση στο Δημοτικό Συμβούλιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών για τη χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων.

Συγκεκριμένα:

  • Α) Κατατέθηκε το παρακάτω κείμενο:

«Η αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση δεν θα περάσει! Άμεση κήρυξη απεργίας – αποχής από ΔΟΕ –ΟΛΜΕ!

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προετοιμάζεται για την εφαρμογή της αξιολόγησης και στην εκπαίδευση, απ’ ότι φαίνεται θέλει να την ξεκινήσει από το σχολικό έτος 2019-20. Με τον ν. 4547/2018 και την Υ.Α. 1816/ΓΔ4/11-1-2019 προωθεί τόσο την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης όσο και την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων (προγραμματισμό και αποτίμηση τον ονομάζει).

Ο ν. 4547/2018 προβλέπει την εξοντωτική αξιολόγηση όσων είναι ή θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης (διευθυντές σχολείων, προϊστάμενοι/ες κ.α.), καθώς και τις βάσεις για την αξιολόγηση των σχολείων, που ήρθε να υλοποιήσει η Υ.Α. 1816/ΓΔ4/11-1-2019 με συγκεκριμένους θεματικούς άξονες και παραμέτρους!

Τόσο η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης όσο και η αξιολόγηση των σχολείων και μέσω αυτών και των εκπαιδευτικών είναι στην ουσία μια εξονυχιστική και εξοντωτική αξιολόγηση, που καμία σχέση δεν έχει με την ανάγκη να γίνει το σχολείο καλύτερο, ώστε να καλύψει τις σύγχρονες λαϊκές μορφωτικές ανάγκες! Θέλουν να φορτώσουν στο σχολείο την ευθύνη για τα αποτελέσματα της αντιεκπαιδευτικής τους πολιτικής, γι’ αυτό φτάνουν στο σημείο να θέτουν ως δείκτη αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών της «την ατομική και κοινωνική πρόοδο των μαθητών» αλλά και για τη σχολική «διαρροή»! Στόχος τους είναι με εργαλείο την αντιδραστική αξιολόγηση να περνάει η αντιεκπαιδευτική πολιτική και να προσαρμόζεται το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί στις κάθε φορά ανάγκες της αγοράς!

Απαιτούμε να καταργηθεί όλο το υπάρχον αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση!

  • Καλούμε τα ΔΣ της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να πάρουν τώρα απόφαση για ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης!
  • Σε κάθε περίπτωση να συζητηθεί το θέμα στην 88η ΓΣ της ΔΟΕ και στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ, όπου καλούμε κάθε αντιπρόσωπο να σταθεί στο ύψος των απαιτήσεων και αναγκών του δημόσιου σχολείου και του κλάδου και να ψηφίσει «ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα».

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΘΑ ΤΗΝ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!

Απρίλης-Ιούνης 2019»

            Η παραπάνω πρόταση καταψηφίστηκε από τους εκπροσώπους της ΔΑΚΕ,ΔΗΣΥ, οι οποίοι υπερψήφισαν την πρόταση-έκτρωμα της ΔΟΕ, ενώ οι εκπρόσωποι της Ε.Ε. και της ΕΡΑ Τσαβδαρίδης Ανέστης καταψήφισαν και τις δύο προτάσεις, αποφεύγοντας επί της ουσίας να πάρουν θέση για την άμεση αντιμετώπιση του ζητήματος.

Από την όλη τακτική τόσο σε κεντρικό (ΔΟΕ), όσο και σε τοπικό επίπεδο των παρατάξεων (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ, ΕΡΑ-ΕΚΕ) γίνεται ολοφάνερο ότι έχουν πάρει την απόφαση να οδηγήσουν έναν ολόκληρο κλάδο σαν «πρόβατο επί σφαγή» στο σφαγείο της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης. Στηρίζουν τον ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ νόμο 4547/2018 (Προγραμματισμός και Αποτίμηση) όπου εμπεριέχει όλο το αντιδραστικό πλαίσιο για την αξιολόγηση όλων των κυβερνήσεων (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ). Κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν ότι η αξιολόγηση, με οποιοδήποτε περιτύλιγμα κι αν παρουσιαστεί δεν έρχεται για να βελτιώσει το σχολείο. Είναι το εργαλείο για την προώθηση των αντιεκπαιδευτικών αλλαγών. Η διεθνή πείρα έχει αποδείξει ότι «καλή αξιολόγηση» δεν υπάρχει. Παντού είναι εργαλείο ΕΠΙΒΟΛΗΣ κι ΑΣΦΥΚΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟΥ.

            Καλούμε όλους τους συναδέλφους να δώσουν βροντερό παρών στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας την Τρίτη 11 Ιουνίου 2019 ώστε να παρθεί απόφαση για ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ, όπως έχει γίνει και για όλο το υπόλοιπο ΔΗΜΟΣΙΟ. Οι ανάλογες αποφάσεις όλων των Γενικών Συνελεύσεων και οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουμε τη ΔΥΝΑΜΗ να τους ΕΠΙΒΑΛΟΥΜΕ  τη θέλησή μας.