Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Από την ημέρα που τα σχολεία έκλεισαν λόγω της πανδημίας, το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς ουσιαστικά να ενδιαφέρεται για τις συνέπειες, ψυχολογικές ή κοινωνικές, της κατάστασης στους μαθητές και τις οικογένειές τους, επιδόθηκε σε μια συστηματική επικοινωνιακή εκστρατεία προκειμένου να πείσει για την «κανονικότητα» στην εκπαίδευση:
- Κράτησε, εξαρχής άσκοπα και παρά τις γενικότερες οδηγίες, διευθυντές και προϊστάμενους στις σχολικές μονάδες, την ώρα που όλες οι διοικητικές εργασίες μπορούσαν να πραγματοποιηθούν με τηλεργασία. Κατόπιν ενεργοποίησε, επίσης άσκοπα, την εκ περιτροπής παρουσία εκπαιδευτικών στα σχολεία για διοικητικούς λόγους, προκειμένου να αποφορτίσει την ένταση, που δημιούργησε η προηγούμενη απόφαση στα στελέχη.
- Προσπάθησε έμμεσα με έναν καταιγισμό εγκυκλίων και non paper να επιβάλει μια διαδικασία εκπαίδευσης μέσα από τις πλατφόρμες του ΠΣΔ, που δημιούργησε τεράστια και άσκοπη αναστάτωση σε εκπαιδευτικούς και γονείς, την ώρα που είναι αδύνατον να μη γνώριζε τα τεχνικά προβλήματα, που υπήρχαν. Ο ισχυρισμός ότι δεν μπορούσαν να προβλεφθούν, μόνο ως απόδειξη ανικανότητας ή ψεύδους θα μπορούσε να εκληφθεί, αφού όλοι οι ειδικοί το είχαν επισημάνει.
- Συνέχισε, παρά τα ξεκάθαρα προβλήματα, να επιχειρεί να αποδείξει ότι όλα όσα πρότεινε λειτουργούν, καλώντας τους διευθυντές σε μια καταγραφή των «τάξεων» που δημιουργήθηκαν, των εκπαιδευτικών και των μαθητών που έχουν εγγραφεί, χωρίς να ενδιαφέρεται για το αν επί της ουσίας χρησιμοποιούνται από τους μαθητές.
- Προσπάθησε επικοινωνιακά να αποδείξει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών έχει πρόσβαση σε εξοπλισμό και διαδίκτυο, την ώρα που είναι απολύτως ξεκάθαρο από έρευνες πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ακόμα και σε οικογένειες, που διαθέτουν έναν υπολογιστή και διαδίκτυο, δεν είναι αυτονόητα, ούτε η πρόσβαση των παιδιών (μπορεί να τον χρησιμοποιούν περισσότερα από 1 μέλη), αλλά ούτε και ο ψηφιακός γραμματισμός της οικογένειας για να ανταπεξέλθει στη διαδικασία.
- Τώρα προσπαθεί να επιβάλλει στους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα συγκεκριμένης ιδιωτικής εταιρίας, που κανείς δεν γνωρίζει με τι διαδικασίες, ποιο κόστος και τι είδους συμβάσεις έχει αναλάβει το έργο, και μάλιστα εκχωρεί σε αυτήν προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών (π.χ. διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Χρησιμοποιεί για την επιβολή της συγκεκριμένης διαδικασίας το σύνολο της εκπαιδευτικής ιεραρχίας, διοικητικής και παιδαγωγικής, (περιφερειακούς διευθυντές, διευθυντές εκπαίδευσης, συντονιστές, διευθυντές σχολικών μονάδων), ώστε για άλλη μια φορά εκπαιδευτικοί και γονείς να εμπλακούν σε μια διαδικασία με αμφίβολα παιδαγωγικά αποτελέσματα για όλες τις ηλικίες, πολύ περισσότερο δε για αυτές των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης .
είναι απολύτως ξεκάθαρο πως κανένα από τα μοντέλα (σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης), που προτείνει το Υπουργείο δεν είναι υποχρεωτικά και σε καμιά περίπτωση δεν αποτελούν μέθοδο αναπλήρωσης της δια ζώσης διδασκαλίας. Δεν έχει κανείς συνάδελφος υποχρέωση να μπει στο σύνδεσμο, που του εστάλη, ούτε να εγγραφεί στην πλατφόρμα και κατά συνέπεια ούτε να ενημερώσει τους γονείς γι’ αυτό.
Τίποτα δεν μπορεί να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, γιατί τίποτα δεν μπορεί να είναι ΚΑΘΟΛΙΚΟ.
Όποιος δίνει ή μεταφέρει αντίθετες εντολές από αυτό, παρατυπεί και αυθαιρετεί. Δεν πειθαρχούμε απέναντι σε παράτυπες εντολές και οδηγίες, που μοναδικό στόχο έχουν να πειθαναγκάσουν και να εκβιάσουν συναδέλφους, σχολικές μονάδες και γονείς.
Ενημερώνουμε άμεσα τον Σύλλογο μας και απαιτούμε τη συνδικαλιστική του κάλυψη.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί, γνωρίζοντας καλύτερα από τον καθένα τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών μας, προσπαθούμε και αξιοποιούμε κάθε εργαλείο και τρόπο, που έχουμε στη διάθεσή μας, προκειμένου να διασφαλίσουμε τις κατάλληλες μαθησιακές παρεμβάσεις για όλους και να στηρίξουμε ψυχολογικά τους μαθητές μας και τις οικογένειες τους. Είμαστε υποχρεωμένοι αποκλειστικά από τον παιδαγωγικό και κοινωνικό μας ρόλο. Απέναντι στις προσπάθειες τροφοδότησης του κοινωνικού αυτοματισμού απαντούμε με το χαμόγελο και την εμπιστοσύνη των μαθητών και των οικογενειών τους, που ξέρουν πως μόνο εμείς τους νοιαστήκαμε από την πρώτη στιγμή.
Δύναμη και υγεία σε όλους και όλες!
Δύναμη και υγεία στους μαθητές/τριες μας και οι οικογένειές τους!
- Στάση εργασίας από την ΑΔΕΔΥ 18-05-2022 – Συμπληρωματική στάση εργασίας από τον Σύλλογό μας
- Διαδικτυακή συζήτηση για την υλοποίηση των εξετάσεων Pisa
- Ακυρώνουμε την υλοποίηση των εξετάσεων PISA – Συμπληρωματική στάση εργασίας
- Βράβευση μαθητών 2020-2021
- Τακτική Γενική Εκλογο-απολογιστική Συνέλευση 15-06-2022- Εκλογές Συλλόγου 16-06-2022- Οδηγίες εγγραφής νέων μελών
- Κινητοποίηση για μείωση του χρόνου της υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην οργανική θέση
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 13-04-2022
- 24ωρη Γενική απεργία 6.4.2022
- Δελτίο Τύπου – Γενική πανελλαδική απεργία 6/4/2022
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 16-03-2022
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Ενημερωτικό για το ΔΣ στις 3/5 (ΑΣΕ)
- Η ξεκάθαρη στάση του «ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» ενάντια στον νόμο Χατζηδάκη και τα φαλκιδευμένα ψεύδη των «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ» (ΑΝΤΑΡΣΥΑ). (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Είμαστε αντίθετοι στις πανελλαδικές εξετάσεις του ΥΠΑΙΘ τύπου ελληνικής PISA στους μαθητές-τριες της ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου και της Γ΄ Γυμνασίου με τυποποιημένη αξιολόγηση (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Ευχές για καλό Πάσχα (ΑΣΕ)
- Πού το πάει η κυβέρνηση με τις συγχωνεύσεις των Παιδαγωγικών Τμημάτων; (ΑΣΕ)
- Κάλεσμα για τη Γενική Απεργία στις 6 Απρίλη (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Απεργιακή ανακοίνωση ΑΣΕ για 6 Απρίλη
- Περί αλήθειας (ΑΣΕ)
- Ενημερωτικό συνεδρίασης ΔΣ 16/3
- 18 Μαρτίου Ημέρα Πανελλαδικής Δράσης για τους αναπληρωτές – SPOT
- Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, 8 Μάρτη (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Οι νέες απειλές Κόπτση θα πέσουν στο κενό! Η τρομοκρατία δε θα περάσει! (ΑΣΕ)
- Mια μαύρη ημέρα η σημερινή (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Mε επιλογή του γονέα η παράλληλη στήριξη! (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Συνταξιοδοτικός Οδηγός Εκπαιδευτικών (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου