Get Adobe Flash player
Ιστορικό
Παλαιό Site
p.e.kavalas.logologo_misth_monimonlogo_misth_anaplerg.dikaiom.logodiaugeia-logoist_logot_logopaid_inst_logodoe_logo

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Από την ημέρα που τα σχολεία έκλεισαν λόγω της πανδημίας, το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς ουσιαστικά να ενδιαφέρεται για τις συνέπειες, ψυχολογικές ή κοινωνικές, της κατάστασης στους μαθητές και τις οικογένειές τους, επιδόθηκε σε μια συστηματική επικοινωνιακή εκστρατεία προκειμένου να πείσει για την «κανονικότητα» στην εκπαίδευση:

  1. Κράτησε, εξαρχής άσκοπα και παρά τις γενικότερες οδηγίες, διευθυντές και προϊστάμενους στις σχολικές μονάδες, την ώρα που όλες οι διοικητικές εργασίες μπορούσαν να πραγματοποιηθούν με τηλεργασία. Κατόπιν ενεργοποίησε, επίσης άσκοπα, την εκ περιτροπής παρουσία εκπαιδευτικών στα σχολεία για διοικητικούς λόγους, προκειμένου να αποφορτίσει την ένταση, που δημιούργησε η προηγούμενη απόφαση στα στελέχη.
  2. Προσπάθησε έμμεσα με έναν καταιγισμό εγκυκλίων και non paper να επιβάλει μια διαδικασία εκπαίδευσης μέσα από τις πλατφόρμες του ΠΣΔ, που δημιούργησε τεράστια και άσκοπη αναστάτωση σε εκπαιδευτικούς και γονείς, την ώρα που είναι αδύνατον να μη γνώριζε τα τεχνικά προβλήματα, που υπήρχαν. Ο ισχυρισμός ότι δεν μπορούσαν να προβλεφθούν, μόνο ως απόδειξη ανικανότητας ή ψεύδους θα μπορούσε να εκληφθεί, αφού όλοι οι ειδικοί το είχαν επισημάνει.
  3. Συνέχισε, παρά τα ξεκάθαρα προβλήματα, να επιχειρεί να αποδείξει ότι όλα όσα πρότεινε λειτουργούν, καλώντας τους διευθυντές σε μια καταγραφή των «τάξεων» που δημιουργήθηκαν, των εκπαιδευτικών και των μαθητών που έχουν εγγραφεί, χωρίς να ενδιαφέρεται για το αν επί της ουσίας χρησιμοποιούνται από τους μαθητές.
  4. Προσπάθησε επικοινωνιακά να αποδείξει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών έχει πρόσβαση σε εξοπλισμό και διαδίκτυο, την ώρα που είναι απολύτως ξεκάθαρο από έρευνες πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ακόμα και σε οικογένειες, που διαθέτουν έναν υπολογιστή και διαδίκτυο, δεν είναι αυτονόητα, ούτε η πρόσβαση των παιδιών (μπορεί να τον χρησιμοποιούν περισσότερα από 1 μέλη), αλλά ούτε και ο ψηφιακός γραμματισμός της οικογένειας για να ανταπεξέλθει στη διαδικασία.
  5. Τώρα προσπαθεί να επιβάλλει στους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα συγκεκριμένης ιδιωτικής εταιρίας, που κανείς δεν γνωρίζει με τι διαδικασίες, ποιο κόστος και τι είδους συμβάσεις έχει αναλάβει το έργο, και μάλιστα εκχωρεί σε αυτήν προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών (π.χ. διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Χρησιμοποιεί για την επιβολή της συγκεκριμένης διαδικασίας το σύνολο της εκπαιδευτικής ιεραρχίας, διοικητικής και παιδαγωγικής, (περιφερειακούς διευθυντές, διευθυντές εκπαίδευσης, συντονιστές, διευθυντές σχολικών μονάδων), ώστε για άλλη μια φορά εκπαιδευτικοί και γονείς να εμπλακούν σε μια διαδικασία με αμφίβολα παιδαγωγικά αποτελέσματα για όλες τις ηλικίες, πολύ περισσότερο δε για αυτές των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης .

είναι απολύτως ξεκάθαρο πως κανένα από τα μοντέλα (σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης),  που προτείνει το Υπουργείο δεν είναι υποχρεωτικά  και σε καμιά περίπτωση δεν αποτελούν μέθοδο αναπλήρωσης της δια ζώσης διδασκαλίας. Δεν έχει κανείς συνάδελφος υποχρέωση να μπει στο σύνδεσμο, που του εστάλη, ούτε να εγγραφεί στην πλατφόρμα και κατά συνέπεια ούτε να ενημερώσει τους γονείς γι’ αυτό.

Τίποτα δεν μπορεί να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, γιατί τίποτα δεν μπορεί να είναι ΚΑΘΟΛΙΚΟ.

Όποιος δίνει ή μεταφέρει  αντίθετες εντολές από αυτό, παρατυπεί και αυθαιρετεί. Δεν πειθαρχούμε απέναντι σε παράτυπες εντολές και οδηγίες, που μοναδικό στόχο έχουν να πειθαναγκάσουν και να εκβιάσουν συναδέλφους, σχολικές μονάδες και γονείς.

Ενημερώνουμε άμεσα τον Σύλλογο μας και απαιτούμε τη συνδικαλιστική του κάλυψη.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί, γνωρίζοντας καλύτερα από τον καθένα τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών μας, προσπαθούμε και αξιοποιούμε κάθε εργαλείο και τρόπο, που έχουμε στη διάθεσή μας, προκειμένου να διασφαλίσουμε τις κατάλληλες μαθησιακές παρεμβάσεις για όλους και να στηρίξουμε ψυχολογικά τους μαθητές μας και τις οικογένειες τους. Είμαστε υποχρεωμένοι αποκλειστικά από τον παιδαγωγικό και κοινωνικό μας ρόλο. Απέναντι στις προσπάθειες τροφοδότησης του κοινωνικού αυτοματισμού απαντούμε με το χαμόγελο και την εμπιστοσύνη των μαθητών και των οικογενειών τους, που ξέρουν πως μόνο εμείς τους νοιαστήκαμε από την πρώτη στιγμή.

Δύναμη και υγεία σε όλους και όλες!

Δύναμη και υγεία στους μαθητές/τριες μας και οι οικογένειές τους!