Για την καταγραφή των αναγκών των μαθητών σε H/Y και tablet! | ![]() |
Το απόγευμα της Τρίτης 7/4, το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οδηγία ώστε οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων, με τη βοήθεια των συναδέλφων, να διερευνήσουν ποιοι μαθητές δεν έχουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablet, laptop). Μέχρι στιγμής δεν έχουμε υπόψη μας κάποια απόφαση της κυβέρνησης, κάποια κεντρική δέσμευση για το πως θα καλυφθούν οι “ανάγκες” που θα “καταγραφούν”.
Με βάση τα παραπάνω τονίζουμε τα εξής:
- Η κίνηση αυτή από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας επιβεβαιώνει ότι υπάρχουν τεράστια προβλήματα που εδώ και μέρες η παρέμβασή των ΣΕΠΕ και των ΕΛΜΕ έχει αναδείξει. Αποδομεί το αφήγημα του ίδιου του Υπουργείου πως “όλοι οι μαθητές έχουν ισότιμη πρόσβαση” στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
- Επιμένουμε στη θέση μας για ένα tablet σε όλα τα παιδιά αποκλειστικά με ευθύνη του Υπουργείου. Αυτό είναι το ελάχιστο που μπορεί να δοθεί άμεσα και όχι να ψάχνουν το σταγονόμετρο τις “ανάγκες”.
- Να δοθεί εδώ και τώρα κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό. Μόνο και μόνο από τα ποσά της διαφήμισης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την καμπάνια “μένουμε σπίτι” θα μπορούσαν να εξοπλίσουν όλους τους μαθητές.
- Είναι επιλογή της κυβέρνησης να εμφανίζεται γαλαντόμα και ανοιχτοχέρα με τις επιχειρήσεις αλλά για το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές να ανακαλύπτει συνεχώς προφάσεις. Όταν χαρίζουν εκατομμύρια ευρώ στους καναλάρχες, όταν είναι να επιδοτήσουν τους κλινικάρχες, τους εργολάβους και τις επιχειρήσεις λαμβάνουν τις αποφάσεις τους μέσα σε λίγες ώρες. Όταν είναι να ικανοποιήσουν την ανάγκη όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών ώστε να συμμετέχουν ισότιμα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση τότε διερευνούν για μέρες τις ανάγκες, τις περνούν από κόσκινο.
- Η Υπουργός Παιδείας να ανακοινώσει άμεσα (χθες) ένα tablet, γρήγορο και δωρεάν internet, για κάθε μαθητή με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Αθήνα, 7 Απριλίου 2020
- Δ.Τ. 17 Νοέμβρη 2023
- Πρόσκληση σε βιβλιοπαρουσίαση
- Συνάντηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών 09-11-2023
- Γενική Συνέλευση στην Καβάλα 11-10-23 και ενημερωτική συνάντηση στη Θάσο 20-10-23
- Ανασυγκρότηση του Δ.Σ. του Συλλόγου μας
- Λάθη στους προσωρινούς πίνακες του ΑΣΕΠ
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ 30-05-2023
- Πρόσκληση σε εκδήλωση 29-03-2023
- ΑΠΕΡΓΙΑ 15-02-2023– ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
- ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑ 15-02-2023 ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 11 π.μ.
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Να δυναμώσει ο αγώνας!
- Κράτος και ΥΠΑΙΘA «τιμωρούν» αναπληρώτρια νηπιαγωγό
- “Τέρμα το διάλειμμα, τα κεφάλια ψηλά’’!
- Νηπιαγωγοί – λάστιχο ή Νηπιαγωγοί με αξιοπρέπεια;
- Ούτε βήμα πίσω
- Ερωτήσεις και Απαντήσεις για την ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!!!
- Ανοιχτή επιστολή
- Πολυτεχνείο
- 1973 -2023, 50 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου
- Τι συμβαίνει στη Γάζα κάθε ώρα
- Μπλοκάρισμα της αξιολόγησης στα ΔΣ σχολεία Πρίνου και Αμυγδαλεώνα
- Τους αφήνουμε να ονειρεύονται
- Νέες απειλές για την αξιολόγηση
- Ενημερωτικό συνεδρίασης 31-11-2023
- Για την εγκύκλιο της αξιολόγησης
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου