Για τις νέες οδηγίες περί προαιρετικών εξ αποστάσεως μαθημάτων με εξαίρεση το χρονικό διάστημα από 15/4 έως 21/4 και για το προαιρετικό προχώρημα της ύλης | ![]() |
Οι εκπαιδευτικοί, όλες αυτές τις μέρες της υποχρεωτικής αναστολής των σχολειών, κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που πρέπει: το χρέος μας απέναντι στους μαθητές, με όλα τα μέσα και κάτω από όλες τις συνθήκες, χωρίς καμία έμπρακτη στήριξη από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας. Με τη δική μας άοκνη προσπάθεια στηρίζεται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση – επαφή με τους μαθητές μας, για όσο διαρκεί η αναγκαστική αναστολή λειτουργίας των σχολείων.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζει μια απαράδεκτη επικοινωνιακή τακτική που στόχο έχει να κρύψει κάτω από το χαλί τις τεράστιες ευθύνες της για τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι αφήνει χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς χωρίς μέσα και εξοπλισμό, χωρίς κεντρικά οργανωμένη στήριξη.
Άλλο ένα τέτοιο επικοινωνιακό πυροτέχνημα αποτελεί και η οδηγία για “προαιρετική συνέχιση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης” με εξαίρεση τις ημέρες από 15/4 (Μ. Τετάρτη) έως 21/4 (Τρίτη του Πάσχα). Κανένα ουσιαστικό πρόβλημα δεν έρχεται να αντιμετωπίσει η συγκεκριμένη οδηγία. Σε τίποτα δε διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Το αντίθετο! Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν καλά τις ανάγκες των μαθητών και τον τρόπο να σταθούν δίπλα τους. Η λογική της “προαιρετικότητας” που εισάγεται οξύνει τις ανισότητες και δημιουργεί νέες. Γεννά συγχύσεις και ανισοτιμίες εντός της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αλλοιώνεται κι άλλο το ενιαίο πλαίσιο λειτουργίας. Ακόμα και κάτω από έκτακτες συνθήκες όπως οι σημερινές, η σχολική ζωή καθορίζεται από ενιαίους κανόνες. Δεν περιμένουμε από το Υπουργείο να μας υποδείξει το πώς και το πότε θα επικοινωνήσουμε με τους μαθητές μας και προφανώς δε διαπραγματευόμαστε τα αυτονόητα.
Στο ίδιο πλαίσιο, δημιουργώντας νέα ερωτήματα στους συναδέλφους, αλλά και προϋποθέσεις εμφάνισης νέων ανισοτήτων και διαφορετικών ταχυτήτων ανά σχολείο, κινείται η οδηγία της Γ.Γ. του Υπουργείου για προαιρετική δυνατότητα των εκπαιδευτικών “να καλύψουν και θέματα πέραν των επαναλήψεων της έως σήμερα διδαχθείσας ύλης που… εν τούτοις δεν αποτελούν διδακτέα ύλη παρά μόνο εφόσον αυτά παραδοθούν και με δια ζώσης διδασκαλία στην τάξη μετά την επαναλειτουργία των σχολείων”. Σκόπιμες ασάφειες ή απλά αλαλούμ;
Το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει να εξαπατά την κοινωνία, να υπονομεύει τον μάχιμο εκπαιδευτικό κόσμο, να θέτει συνεχώς εμπόδια και να στήνει παγίδες αντί να μας διευκολύνει στο έργο μας. Δε θα ανεχθούμε ούτε εμείς ούτε οι γονείς και οι μαθητές μας άλλη κοροϊδία.
Εδώ και τώρα να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος. Από επικοινωνιακές φούσκες και κοροϊδία χορτάσαμε.
Αθήνα, 10/4/2020
- Δ.Τ. 17 Νοέμβρη 2023
- Πρόσκληση σε βιβλιοπαρουσίαση
- Συνάντηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών 09-11-2023
- Γενική Συνέλευση στην Καβάλα 11-10-23 και ενημερωτική συνάντηση στη Θάσο 20-10-23
- Ανασυγκρότηση του Δ.Σ. του Συλλόγου μας
- Λάθη στους προσωρινούς πίνακες του ΑΣΕΠ
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ 30-05-2023
- Πρόσκληση σε εκδήλωση 29-03-2023
- ΑΠΕΡΓΙΑ 15-02-2023– ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
- ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑ 15-02-2023 ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 11 π.μ.
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Να δυναμώσει ο αγώνας!
- Κράτος και ΥΠΑΙΘA «τιμωρούν» αναπληρώτρια νηπιαγωγό
- “Τέρμα το διάλειμμα, τα κεφάλια ψηλά’’!
- Νηπιαγωγοί – λάστιχο ή Νηπιαγωγοί με αξιοπρέπεια;
- Ούτε βήμα πίσω
- Ερωτήσεις και Απαντήσεις για την ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!!!
- Ανοιχτή επιστολή
- Πολυτεχνείο
- 1973 -2023, 50 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου
- Τι συμβαίνει στη Γάζα κάθε ώρα
- Μπλοκάρισμα της αξιολόγησης στα ΔΣ σχολεία Πρίνου και Αμυγδαλεώνα
- Τους αφήνουμε να ονειρεύονται
- Νέες απειλές για την αξιολόγηση
- Ενημερωτικό συνεδρίασης 31-11-2023
- Για την εγκύκλιο της αξιολόγησης
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου