Get Adobe Flash player
Ιστορικό
Παλαιό Site
p.e.kavalas.logologo_misth_monimonlogo_misth_anaplerg.dikaiom.logodiaugeia-logoist_logot_logopaid_inst_logodoe_logo
Αναγκαιότητα ανάδειξης του ουσιαστικού ρόλου όλων των μαθημάτων στην ολόπλευρη μόρφωση των μαθητών

Α) Καλλιτεχνικά μαθήματα

Δυστυχώς στην «κανονικότητα» του Δημόσιου Σχολείου, το να διδάσκονται όλα τα αντικείμενα από τους εκπαιδευτικούς που έχουν τους  αντίστοιχους και απαραίτητους τίτλους σπουδών, δεν είναι αυτονόητο!

Δε θεωρείται δεδομένο, πως τα μαθήματα καλλιτεχνικών (Θεατρική Αγωγή, Εικαστικά, Μουσική) ,θα πρέπει να διδάσκονται αποκλειστικά από τους ανάλογους εκπαιδευτικούς. Η αναγκαιότητα των καλλιτεχνικών μαθημάτων για την ολόπλευρη μόρφωση των μαθητών είναι αναγνωρισμένη εδώ και 2.500 χρόνια. Σήμερα, όμως, που όλες οι κυβερνήσεις υπηρετούν πιστά τη λογική του «ΚΟΣΤΟΥΣ-ΟΦΕΛΟΥΣ» της ΕΕ, ακόμη και τα αυτονόητα, τίθενται υπό αίρεση. Δεν υπολογίζουν τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, ούτε φυσικά τα εργασιακά δικαιώματα χιλιάδων εκπαιδευτικών που άλλοτε δουλεύουν για κάποιους μήνες αναπληρωτές και άλλοτε μένουν άνεργοι.

Είναι απαραίτητο να διδάσκονται ΟΛΑ τα μαθήματα Ειδικοτήτων από τους «καθ’ύλην αρμόδιους» και σε όλα ανεξαιρέτως τα σχολεία! Πρέπει επιτέλους να πάψει ο αποκλεισμός των παιδιών που φοιτούν σε ολιγοθέσια σχολεία, λες και είναι παιδιά ενός « κατώτερου θεού».

Ως Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών, προτείνουμε προς τον Σύλλογο ΠΕ Καβάλας:

  • Την πραγματοποίηση πολύμορφων δράσεων, μέσα από τις οποίες να αναδεικνύεται η αναγκαιότητα για την ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ και η απαίτηση για επιπλέον προσλήψεις, ώστε να καλύπτονται ΟΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
  • Κάλεσμα προς όλους τους συναδέλφους καλλιτεχνικών μαθημάτων (αναπληρωτών-μονίμων) σε συνάντηση (είτε δια ζώσης, σε χώρο που να διασφαλίζονται τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, είτε μέσω τηλεδιάσκεψης), προκειμένου να οργανωθεί η όλη προσπάθεια με την αποφασιστική συμβολή των συναδέλφων της διδακτικής πράξης.

Β)Φυσική Αγωγή

Είναι απαράδεκτο να μην προβλέπεται από τον νόμο η ύπαρξη οργανικών θέσεων Φυσικής Αγωγής στα ολιγοθέσια σχολεία. Αν στο παραπάνω προσθέσουμε και την παντελή έλλειψη υποδομών, τότε εύκολα γίνεται αντιληπτή η απαξίωση και προς το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Φαίνεται πως το «νους υγιής εν σώματι υγιή»  δεν το γνωρίζουν οι κατά τα άλλα «αρχαιολάτρες» κυβερνώντες, τωρινοί και παλαιότεροι.

Ως Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών προτείνουμε την οργάνωση δράσεων στα ολιγοθέσια σχολεία στο κλείσιμο των σχολείων.  Προτείνουμε προς τον Σύλλογο να πάρει απόφαση συνάντησης (δια ζώσης/ τηλεδιάσκεψη) ώστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή οργάνωση της προσπάθειας αυτής.

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ

Print Friendly, PDF & Email