Ούτε ένα ευρώ για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, το περιβόητο σχέδιο της κυβέρνησης! | ![]() |
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώνουν για τρίτη φορά το άνοιγμα των σχολείων, χωρίς να έχουν πάρει ούτε ένα μέτρο εδώ και 10 μήνες για την ασφαλή λειτουργία τους. Για μια ακόμα φορά εμπαίζουν χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, αφού αρνούνται πεισματικά να ικανοποιήσουν έστω και ένα από τα αιτήματα, που από την πρώτη στιγμή τα σωματεία, τα μαθητικά συμβούλια και οι φορείς των γονιών διατύπωσαν και διεκδίκησαν δυναμικά μέσα από πολύμορφες κινητοποιήσεις.
Οι παλινωδίες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και τα επιχειρήματα για να δικαιολογήσει τις επιλογές του για το άνοιγμα των σχολείων, όσο επιστημονικοφανές περιτύλιγμα και αν έχουν, αποδεικνύουν και στον πιο δύσπιστο ότι η κυβέρνηση επιλέγει να μη δώσει ούτε ένα ευρώ, ώστε να διαφυλάξει την υγεία των συναδέλφων και των μαθητών:
- Ενώ τον Μάιο προχώρησε σε εκ περιτροπής λειτουργία των σχολείων προκειμένου να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός, τον Σεπτέμβριο στοίβαξε σε αίθουσες κλουβιά 25–27 μαθητές, χρησιμοποιώντας το επιχείρημα «τι 15 – τι 27 το ίδιο είναι». Το μοναδικό μέτρο που πήρε είναι μια μάσκα για γίγαντες και ένα παγουρίνο των 200 ml.
- Όταν από τις αρχές του Οκτώβρη έκλεινε εκατοντάδες τμήματα, ακόμα και ολόκληρα σχολεία, αρνούνταν πεισματικά να κάνει επαναλαμβανόμενα τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, ώστε να έχει ακριβή εικόνα για τη διασπορά του ιού στην σχολική κοινότητα. Χρησιμοποιώντας μάλιστα έωλα επιχειρήματα, επικαλούμενη εκθέσεις του ΕΟΔΥ, χωρίς να παρουσιάζονται πουθενά αντίστοιχες έρευνες.
- Για το γεγονός ότι, 2 Νοεμβρίου, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστήριζε ότι τα σχολεία δεν είναι εστίες υπερμετάδοσης και 9 του Νοέμβρη κλείσανε πάλι για ένα 2μηνο με άγνωστο το πότε θα ανοίξουν (Γυμνάσια – Λύκεια)…τα σχόλια περιττεύουν.
Η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος με τον οποίο ανοίγουν τα σχολεία αφενός δημιουργεί συνθήκες εξάπλωσης του ιού και αφετέρου προδιαγράφει το νέο κλείσιμό τους το επόμενο διάστημα. Άλλωστε, η κυβέρνηση συνεχίζει να μη λαμβάνει ουσιαστικά μέτρα για τους χώρους δουλειάς, τα Μ.Μ.Μ, τη στήριξη του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, υπονομεύοντας την υγεία του λαού συνολικά.
Άμεσα, χωρίς να χάνουμε χρόνο προχωράμε σε:
- συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για την καταγραφή ελλείψεων και προβλημάτων δια ζώσης.
- συνεδριάσεις των Δ.Σ. ανοιχτές στους συναδέλφους με θέμα την οργάνωση και τη διεκδίκηση μέτρων για σχολεία ανοιχτά και ασφαλή.
Δυναμώνουμε την αλληλεγγύη μας μέσα από τα Σωματεία, στεκόμαστε δίπλα στη λαϊκή οικογένεια, που στενάζει κάτω από την αντιλαϊκή πολιτική και αυτής της κυβέρνησης!
- Έκτακτο: Αναβολή της σημερινής διαδικτυακής συνάντησης
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 16-02-2021
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 02-02-2021
- Συγκέντρωση διαμαρτυρίας 28-01-2021
- Ψήφισμα για τα κρατικά μουσεία
- Απόσυρση της εγκυκλίου για την αύξηση του ωραρίου των νηπιαγωγείων
- Καμιά απόλυση εκπαιδευτικών με 3μηνη σύμβαση
- Παράσταση διαμαρτυρίας 21-01-2021
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 19-01-2021
- Επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- «Η Κυβέρνηση της ΝΔ σχεδιάζει την κατάργηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης και τη μεταφορά των νηπιαγωγείων στους Δήμους;» (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Αξιολόγηση, γραφειοκρατία, διοικητισμός, πειθάρχηση. Απεργούμε Απέχουμε. (AKE)
- Οι απειλές του Υπουργείου δε θα περάσουν (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Για τον λεγόμενο «Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας» των σχολικών μονάδων! (ΑΣΕ)
- Αξιολόγηση. Απεργούμε Απέχουμε, γιατί το φως δεν ζυγίζεται (AKE)
- Ενωμένοι και δυνατοί (ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ)
- Διαδικασία παραίτησης-συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών & Συνοπτικός Συνταξιοδοτικός Οδηγός (ΔΗ.ΣΥ.)
- Απεργούμε Απέχουμε….γιατί η μόρφωση δεν είναι προϊόν σε κονσέρβα. Είναι αξία ανεκτίμητη! (ΑΚΕ)
- Ενημερωτικές διαπαραταξιακές διαδικτυακές συναντήσεις για να οργανώσουμε τη μάχη μας ενάντια στην αξιολόγηση (ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ)
- Αξιολόγηση. Δεν θα μπούμε στην παγίδα. (AKE)
- Πρόσκληση σε διαδικτυακές συναντήσεις (ΑΚΕ)
- Σειρά διαδικτυακών συζητήσεων (ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ)
- Τηλεκπαίδευση χωρίς τα απαραίτητα μέσα για κάθε «έκτακτη ανάγκη» (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Για την τηλεκπαίδευση λόγω καιρού (ΑΣΕ)
- Εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων (ΔΗ.ΣΥ.)
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου