Ούτε ένα ευρώ για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, το περιβόητο σχέδιο της κυβέρνησης! | ![]() |
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώνουν για τρίτη φορά το άνοιγμα των σχολείων, χωρίς να έχουν πάρει ούτε ένα μέτρο εδώ και 10 μήνες για την ασφαλή λειτουργία τους. Για μια ακόμα φορά εμπαίζουν χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, αφού αρνούνται πεισματικά να ικανοποιήσουν έστω και ένα από τα αιτήματα, που από την πρώτη στιγμή τα σωματεία, τα μαθητικά συμβούλια και οι φορείς των γονιών διατύπωσαν και διεκδίκησαν δυναμικά μέσα από πολύμορφες κινητοποιήσεις.
Οι παλινωδίες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και τα επιχειρήματα για να δικαιολογήσει τις επιλογές του για το άνοιγμα των σχολείων, όσο επιστημονικοφανές περιτύλιγμα και αν έχουν, αποδεικνύουν και στον πιο δύσπιστο ότι η κυβέρνηση επιλέγει να μη δώσει ούτε ένα ευρώ, ώστε να διαφυλάξει την υγεία των συναδέλφων και των μαθητών:
- Ενώ τον Μάιο προχώρησε σε εκ περιτροπής λειτουργία των σχολείων προκειμένου να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός, τον Σεπτέμβριο στοίβαξε σε αίθουσες κλουβιά 25–27 μαθητές, χρησιμοποιώντας το επιχείρημα «τι 15 – τι 27 το ίδιο είναι». Το μοναδικό μέτρο που πήρε είναι μια μάσκα για γίγαντες και ένα παγουρίνο των 200 ml.
- Όταν από τις αρχές του Οκτώβρη έκλεινε εκατοντάδες τμήματα, ακόμα και ολόκληρα σχολεία, αρνούνταν πεισματικά να κάνει επαναλαμβανόμενα τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, ώστε να έχει ακριβή εικόνα για τη διασπορά του ιού στην σχολική κοινότητα. Χρησιμοποιώντας μάλιστα έωλα επιχειρήματα, επικαλούμενη εκθέσεις του ΕΟΔΥ, χωρίς να παρουσιάζονται πουθενά αντίστοιχες έρευνες.
- Για το γεγονός ότι, 2 Νοεμβρίου, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστήριζε ότι τα σχολεία δεν είναι εστίες υπερμετάδοσης και 9 του Νοέμβρη κλείσανε πάλι για ένα 2μηνο με άγνωστο το πότε θα ανοίξουν (Γυμνάσια – Λύκεια)…τα σχόλια περιττεύουν.
Η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος με τον οποίο ανοίγουν τα σχολεία αφενός δημιουργεί συνθήκες εξάπλωσης του ιού και αφετέρου προδιαγράφει το νέο κλείσιμό τους το επόμενο διάστημα. Άλλωστε, η κυβέρνηση συνεχίζει να μη λαμβάνει ουσιαστικά μέτρα για τους χώρους δουλειάς, τα Μ.Μ.Μ, τη στήριξη του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, υπονομεύοντας την υγεία του λαού συνολικά.
Άμεσα, χωρίς να χάνουμε χρόνο προχωράμε σε:
- συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για την καταγραφή ελλείψεων και προβλημάτων δια ζώσης.
- συνεδριάσεις των Δ.Σ. ανοιχτές στους συναδέλφους με θέμα την οργάνωση και τη διεκδίκηση μέτρων για σχολεία ανοιχτά και ασφαλή.
Δυναμώνουμε την αλληλεγγύη μας μέσα από τα Σωματεία, στεκόμαστε δίπλα στη λαϊκή οικογένεια, που στενάζει κάτω από την αντιλαϊκή πολιτική και αυτής της κυβέρνησης!
- Έκτακτη Γενική Συνέλευση 07-02-2023
- Ετήσιος χορός 2023 – Κοπή βασιλόπιτας
- Ευχές
- Τελετή Βράβευσης μαθητών 2022
- Βράβευση μαθητών 2022
- Ίδρυση χορευτικής και χορωδιακής ομάδας- Ποδοσφαιρική ομάδα Εκπαιδευτικών Π.Ε. Καβάλας
- Για την άγρια καταστολή των φοιτητών
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 20-09-2022
- Για τις τοποθετήσεις νεοδιόριστων- αποσπασμένων άλλων ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση για αναβολή των κρίσεων/τοποθετήσεων των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Η Ατομική Αξιολόγηση δε θα περάσει !
- Συνταξιοδοτικός οδηγός εκπαιδευτικών
- ΘΕΣΕΙΣ-ΚΑΛΕΣΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
- ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ
- ΟΥΤΕ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ.
- Μητέρες ενός «κατώτερου Θεού» οι αναπληρώτριες εκπαιδευτικοί.
- Μονιμοποίηση εκπαιδευτικών: Τραγέλαφου συνέχεια…
- Η εξέγερση του Πολυτεχνείου 1973
- ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ την ΤΕΤΑΡΤΗ 9 του ΝΟΕΜΒΡΗ 2022
- ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
- Ενημερωτικό για το ΔΣ στις 3/5 (ΑΣΕ)
- Η ξεκάθαρη στάση του «ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» ενάντια στον νόμο Χατζηδάκη και τα φαλκιδευμένα ψεύδη των «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ» (ΑΝΤΑΡΣΥΑ). (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Είμαστε αντίθετοι στις πανελλαδικές εξετάσεις του ΥΠΑΙΘ τύπου ελληνικής PISA στους μαθητές-τριες της ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου και της Γ΄ Γυμνασίου με τυποποιημένη αξιολόγηση (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Ευχές για καλό Πάσχα (ΑΣΕ)
- Πού το πάει η κυβέρνηση με τις συγχωνεύσεις των Παιδαγωγικών Τμημάτων; (ΑΣΕ)
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου