Φτάνει πια η προσπάθεια εκφοβισμού, με το να ζητάει μέχρι και ονόματα εκπαιδευτικών, και εμμονή στο επικοινωνιακό αφήγημα της κανονικότητας από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ!!! |
Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ έχει επιδοθεί όλη αυτή την περίοδο στο ψευδεπίγραφο αφήγημα:
- της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης (απορρύθμισης ουσιαστικά με την εισαγωγή τιμωρητικής αξιολόγησης, αύξηση μαθητών στα τμήματα εν μέσω πανδημικής κρίσης, καθιέρωση της βάσης εισαγωγής στα πανεπιστήμια, αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων πτυχίων κολλεγίων αμφιβόλου ποιότητας σε αντιστοιχία με τα πανεπιστημιακά, εισαγωγή εργαστηρίων δεξιοτήτων σε βάρος της γενικής γνώσης, αποδυνάμωση συλλογικών οργάνων διοίκησης με ενίσχυση των μονοπρόσωπων οργάνων διοίκησης κ.α.),
- του ψηφιακού μετασχηματισμού (τηλεκπαίδευση για κάθε περίσταση και αφορμή χωρίς παροχή τεχνολογικών μέσων, χωρίς εκπαιδευτικό υλικό, χωρίς διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών χωρίς παιδαγωγικό σχέδιο και μεθοδολογικά εργαλεία) και
- της διασφάλισης της λειτουργίας των σχολείων εν μέσω πανδημίας με υγειονομική ασφάλεια (25 μαθητές σε τάξεις των 30τμ, 100% πληρότητα στα μέσα μεταφοράς των μαθητών, συγχρωτισμός μαθητών διαφορετικών ηλικιών και τάξεων στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολείων, χωρίς καθαρίστριες για καθαριότητα καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας των σχολείων, χωρίς υγειονομική επιτήρηση με δωρεάν επαναλαμβανόμενα RAPID και PCR test με ευθύνη του ΕΟΔΥ, με την καθιέρωση του 50% +1 κρουσμάτων μαθητών ταυτόχρονα για να κλείσει τμήμα κ.α.).
Σε όλα αυτά τα επίπεδα διαχείρισης η αποτυχία της κυβέρνησης και της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ είναι δεδομένη και αναμενόμενη, σε μεγάλο βαθμό (σύμφωνα με την εμπειρία από τη διαχείριση ιδιαίτερα της πανδημίας), τη στιγμή που η επιδίωξή τους δεν είναι η διασφάλιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης αλλά αντίθετα κεντρική τους στόχευση αποτελεί η ιδιωτικοποίηση δομών και πτυχών του δημόσιου σχολείου. Επομένως απαιτείται, για τη στρατηγική τους, η συστηματική κοινωνική απαξίωση της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου, των ίδιων των εκπαιδευτικών, εργασιακά και επιστημονικά, καθώς και η μεταφορά των κρατικών ευθυνών στην ατομική ευθύνη εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών.
Μέσα σε αυτή την ιδιόμορφη κατάσταση και εν μέσω εξέλιξης ενός σφοδρού χιονιά που η κρατική μέριμνα φάνηκε ανίκανη να διαχειριστεί στα στοιχειώδη, για Ευρωπαϊκό κράτος, η εμμονή να φανεί ότι δε χάνεται ούτε ώρα μαθήματος μέσω μιας, σε πολλά επίπεδα, ανεφάρμοστης και αναποτελεσματικής τηλεκπαίδευσης που παιδαγωγικά αποτιμάται σε μηδενικά σχεδόν αποτελέσματα μιας και οι 2 ή 3 μέρες θα κληθούν όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί να επαναλάβουν την ύλη στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, αποτελεί μια υποκριτική και επικίνδυνη τακτική από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Η υπουργός παιδείας Ν. Κεραμέως, όταν «χαλάει» το σχέδιο της επικοινωνιακής ωραιοποίησης της καταστροφικής τους πολιτικής επιδιώκει να «διορθώσει» το πολιτικό της πρόβλημα αξιοποιώντας την παιδαγωγική μέθοδο που της αρέσει, άσχετα εάν έχει καταργηθεί εδώ και δεκαετίες, αυτό που συμπυκνώνεται στο ρητό: «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος»… Αξιοποιώντας, για άλλη μια φορά, την αγαπημένη της παιδαγωγική μέθοδο, δηλ. της «μαγκούρας», ζητά από τους διευθυντές εκπαίδευσης να συμπληρώσουν φόρμες όπου θα καταγράψουν ονομαστικά όσους δε διενήργησαν τηλεκπαίδευση, και για ποιο λόγο, τη Δευτέρα που μας πέρασε αλλά και τις επόμενες μέρες που θα είναι κλειστά τα σχολεία λόγω της κακοκαιρίας… Το γεγονός ότι η κυβερνητική τους ανικανότητα οδήγησε στο να έχουμε σε μεγάλους νομούς και περιφέρειες της χώρας για 2 μέρες γενική αργία, δείχνει τον εμμονικό τρόπο σκέψης και πολιτικής δράσης τους για την απαράδεκτη και άσκοπη αυτή ενέργεια.
Η κίνηση αυτή μόνο ως μια μορφή εμμονής, ετσιθελισμού και επιδίωξης να φανεί ότι τρομοκρατούν για να μην τους αγνοούν στις παράλογες απαιτήσεις τους μπορεί να εκληφθεί κι όχι επιδίωξη να δουν τι ακριβώς έγινε σε όλη τη χώρα τη Δευτέρα ή τις επόμενες μέρες. Είναι γνωστό άλλωστε πως με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούν να πάρουν όλα τα στοιχεία που ζητούν από την πλατφόρμα που έχουν χρυσοπληρώσει αλλά έχει ακόμα ζητήματα στη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με όσα λέει και η ίδια η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων. Εάν δεν είναι έτσι τότε προς τι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η νέα «ψηφιακή» εποχή τη στιγμή που δυστυχώς ακόμα η γραφειοκρατία καλά κρατεί;
Καλούμε επομένως:
- Την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να πάρει πίσω αυτή την απαράδεκτη οδηγία.
- Οι Διευθυντές των σχολείων και οι διευθυντές εκπαίδευσης να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μη συμβάλλουν στο να περάσει ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία στις σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς και στα σχολεία μας.
- Η ΔΟΕ να πάρει θέση και να προχωρήσει σε όλες τις ενέργειες για να μην περάσουν οι μεθοδεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ.
Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών
Αγωνιστικών, Προοδευτικών και Ενωτικών Κινήσεων Π.Ε.
ΕΝΟΤΗΤΑ – ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ
Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών
https://aytonomo-diktyo.gr/
AutonomoDiktyoEkpaideutikon@gmail.com
- 161_2024.11.29 Δελτίο Τύπου
- 162_2024.11.29 Αίτημα για συνάντηση
- 163_2024.11.29 Βράβευση μαθητών
- Σχετικά με τις επιχειρούμενες συγχωνεύσεις
- 157_2024.11.12 Βράβευση μαθητών
- 155_2024.11.06 ειδικές κατηγορίες μετάθεσης
- 153_2024.10.17 κάλεσμα απεργίας
- 154_2024.10.21 κενά ειδικοτήτων
- Ελεύθερη είσοδος εκπαιδευτικών σε αρχαιολογικούς χώρους
- Καλωσόρισμα αναπληρωτών
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Προϋπολογισμός 2025
- Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
- Πάρτε πίσω τις τοπικές προσλήψεις!
- Έξω η Ελλάδα από του πολέμου τα σφαγεία!
- ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
- ΒΗΜΑΤΑ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΣΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ
- ΥΠΑΙΘΑ: Καλεί συνταξιούχους (!) να καλύψουν τα κενά και καταργεί την προϋπηρεσία!
- Αλλαγές στα όρια των Δημοτικών Σχολείων- δευτέρα 25/11,19:00 όλοι στο Δημοτικό Συμβούλιο
- Μεγάλη δικαίωση για τους νεοδιόριστους του 2020! Υπογράφτηκαν και στην Α’ Αθήνας οι διαπιστωτικές πράξεις!
- Ανακοίνωση ΔΑΚΕ για την απάντηση του ΔΙΚΤΥΟΥ σε σχέση με τη δημοσιοποίηση του βίντεο
- Ενημέρωση ΑΣΕ για διώξεις-πειθαρχικά
- ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ
- Να δημοσιοποιηθεί ΤΩΡΑ το βίντεο από την τηλεδιάσκεψη της νομικής συμβούλου της ΔΟΕ.
- Παράλληλη στήριξη
- Απεργία ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου