Get Adobe Flash player
Ιστορικό
Παλαιό Site
p.e.kavalas.logologo_misth_monimonlogo_misth_anaplerg.dikaiom.logodiaugeia-logoist_logot_logopaid_inst_logodoe_logo

pame_logoΑΣΕ

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

pame_logo_2

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ

 

ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΚΑΝΕΝΑΣ/ΜΙΑ ΔΝΤΗΣ – ΝΤΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ/ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ/ΝΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Σ

Ενώ τα σχολεία μετράνε χιλιάδες χαμένες ώρες με ευθύνη του υπουργείου, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών, ενώ οι συμπτύξεις τμημάτων «δεν πάνε, αλλά μόνο έρχονται», ενώ ολοήμερα σχολεία αναστέλλουν τη λειτουργία τους, για να βρεθεί ένας δάσκαλος να καλύψει κενά, το υπουργείο προσπαθεί μέσα από αγώνα δρόμου να εγκαταστήσει το νέο επιθεωρητισμό, ξεκινώντας διαδικασίες  αξιολόγησης  διευθυντών και προϊσταμένων νηπιαγωγείων. Το νέο φτηνό ευέλικτο σχολείο της αγοράς, που προωθεί χρειάζεται έναν μηχανισμό πειθαρχικού ελέγχου που θα σπέρνει το φόβο στους εκπαιδευτικούς και θα τους υποτάσσει στα εκάστοτε σχέδια της αγοράς.

Το υπουργείο απαιτεί με νέα εγκύκλιο (και μέσα σε μόνο μια εργάσιμη μέρα) οι διευθυντές και οι προϊστάμενες να ενημερώσουν μέχρι τις 29/10 τη σχετική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π., για τα στοιχεία του σχολείου, του Διευθυντή Εκπαίδευσης και των Σχ. Συμβούλων από τους οποίους προβλέπεται να αξιολογηθούν και να καταχωρήσουν (μέχρι αρχές Νοέμβρη) τους προσωπικούς τους φακέλους για να αξιολογηθούν. Επιχειρεί να δώσει την εικόνα ότι η αξιολόγηση προχωράει κανονικά. Αυτό είναι άκρως απαραίτητο και για την εξασφάλιση της ροής της χρηματοδότησης από τα ευρωπαϊκά προγράμματα – ΕΣΠΑ. Το υπουργείο θέλει να κάμψει κάθε αντίσταση των εκπαιδευτικών και να φέρει στο προσκήνιο την ατομική αξιολόγηση.

Το ΠΑΜΕ καλεί διευθυντές και προϊστάμενες νηπιαγωγείων να δηλώσουν συμμετοχή στην απεργία-αποχή της ΔΟΕ-ΑΔΕΔΥ από όλες τις αξιολογικές διαδικασίες και να μη συμπληρώσουν τις σχετικές πλατφόρμες.

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 Προχωράμε συλλογικά κι οργανωμένα στα παρακάτω μέτρα αποτροπής της αξιολόγησης:

Α. Οι διευθυντές των σχολείων και οι προϊστάμενες νηπιαγωγείων να μη μετατραπούν σε αξιολογητές. Αυτό σημαίνει:

  • Να μην συμμετέχουν σε καμιά διαδικασία αξιολόγησης.
  • Να μην συμμετέχουν στις διαδικασίες αξιολόγησής τους.
  • Να μην συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση κι όσοι συμμετείχαν να αποσύρουν τις εργασίες τους.
  • Να μην αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς.
  • Να μην πιέζουν τους συναδέλφους προς αυτήν την κατεύθυνση.

Β. Οι εκπαιδευτικοί συνολικά:

  • Δεν αναρτούμε τίποτα στο Παρατηρητήριο της αξιολόγησης.
  • Δεν κάνουμε αίτηση για εθελοντική αξιολόγηση.
  • Δεν παραδίδουμε έκθεση ατομικής αξιολόγησης.
  • Δεν δεχόμαστε κανέναν αξιολογητή στην τάξη.
  • Δε συμβάλλουμε στη διαφοροποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο.

Όταν καλούμαστε σε συνεδρίαση συλλόγου διδασκόντων όπου έχει θέμα σχετικό με την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση, δηλώνουμε συμμετοχή στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ. Η συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή αφορά το συγκεκριμένο και μόνο θέμα, της ημερήσιας διάταξης. Επιδιώκουμε σε κάθε σύλλογο διδασκόντων η συμμετοχή στην απεργία-αποχή να είναι πλειοψηφική ώστε η έλλειψη απαρτίας να ακυρώνει οποιαδήποτε συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση.