ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ | Καβάλα, 14-12-2016 | |
Αρ. Πρωτ.: 287 | ||
Οδός: ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 44 | ||
(12ο Δημ.Σχ. Καβάλας) | ΠΡΟΣ: | Όλα τα μέλη του Συλλόγου μας |
Τ.Κ.: 65403 | ||
e-mail : ekp-kav@otenet.gr | ΚΟΙΝ: | |
Τηλέφωνο –FAX: 2510226050 |
Θέμα: «Πολιτικό πλαίσιο- συγκρότηση του Δ.Σ σε σώμα»
Πριν την έναρξη της διαδικασίας για την εκλογή του νέου Δ.Σ ψηφίστηκε ομόφωνα το πολιτικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθεί ο σύλλογός μας την επόμενη διετία:
Η συγκρότηση του προεδρείου πρέπει να στηρίζεται στα παρακάτω σημεία:
Α. Η συνεχιζόμενη πολιτική της λιτότητας και των μνημονίων σύμφωνη με τις επιταγές Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ. συρρικνώνουν το εισόδημα των εργαζομένων και οδηγούν στην απαξίωση των κοινωνικών αγαθών και δικαιωμάτων. Η συρρίκνωση του δημόσιου σχολείου, που βουλιάζει στη φτώχεια και την υποχρηματοδότηση οδηγεί στην καταστρατήγηση των μορφωτικών αναγκών των μαθητών.
Β. Η εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων περνάει κυρίως μέσα από την υποχρηματοδότηση του δημόσιου σχολείου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η κατάσταση των υποδομών και του εξοπλισμού, οι ελλείψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, η αδιοριστία και οι ελαστικές σχέσεις εργασίας, καθώς και η παντελής έλλειψη αντισταθμιστικών δομών.
Γ. Οι ελαστικές σχέσεις εργασίας καλύπτουν πάγιες και διαρκής ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Η εργασιακή ανασφάλεια, όπου εγκλωβίζεται το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας μέσω της αναπλήρωσης, της κινητικότητας και των υπεραριθμιών, που προέκυψαν από την αναδιάρθρωση του προγράμματος ολοήμερου σχολείου, υποβαθμίζει την παιδαγωγική σχέση εκπαιδευτικού και μαθητή. Ο αγώνας για την κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας και μόνιμους διορισμούς είναι μονόδρομος για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης.
Δ. Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και η καταρχήν αξιολόγηση των στελεχών, όπως εξαγγέλλεται επαναφέρει στο προσκήνιο το θέμα της ιεράρχησης των σχολείων και της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών με βάση τα όσα προβλέπονται από τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ. Ο Σύλλογος θα πρέπει να ταχθεί σταθερά απέναντι στα ευφυολογήματα περί «καλής αξιολόγησης» και να αναδείξει τους πραγματικούς σκοπούς και τις επιπτώσεις για το δημόσιο σχολείο.
Ε. Όσοι καλούνται να εφαρμόσουν την κυβερνητική πολιτική (προϊστάμενοι, σχολικοί σύμβουλοι κλπ) σε πολλές περιπτώσεις έχουν δείξει «υπερβάλλοντα ζήλο». Οι συγχωνεύσεις και οι υποβιβασμοί σχολείων, οι αναστολές λειτουργίας ολοήμερων τμημάτων, οι μετακινήσεις και οι υπεραριθμίες, οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και ειδικής αγωγής θα πρέπει να αποτελούν άμεση προτεραιότητα μας και να αναδεικνύουν την υποβάθμιση των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας.
Στ. Το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας υποβαθμίζεται με την εφαρμογή του νέου ωρολογίου προγράμματος για το ολοήμερο δημοτικό και νηπιαγωγείο μετατρέποντας τα σε κέντρα φύλαξης και δημιουργικής απασχόλησης προαιρετικού χαρακτήρα.
Ζ. Η διετής υποχρεωτικότητα για το νηπιαγωγείο παραμένει μόνο σαν επικοινωνιακό πυροτέχνημα την ώρα που κατασπαράσσεται ο αντισταθμιστικός ρόλος του ολοήμερου νηπιαγωγείου και το «νηπιαγωγείο της γειτονιάς» αντικαθίσταται από το λεωφορείο της γραμμής, που μεταφέρει ασυνόδευτα νήπια όποτε βολεύει ανεξάρτητα από το ωρολόγιο πρόγραμμα.
Η. Η ειδική αγωγή πετιέται στον Καιάδα με αναπληρωτές που διάγουν παράλληλες ζωές σε παράλληλες στηρίξεις και τμήματα ένταξης, κενά που καλύπτονται όπως τύχει και από όποιον περισσεύει και υποστέλεχωση των ΚΕΔΔΥ.
Η διέξοδος για μας βρίσκεται στη συλλογική δράση των εργαζομένων μέσα από αγώνες τόσο στην τάξη και το σύλλογο διδασκόντων, όσο και στις κινητοποιήσεις. Η ανεξαρτησία απέναντι στην επίσημη πολιτική σκηνή, η συλλογικότητα και η πρόταξη αιτημάτων που απαντούν συνολικά στις πρωταρχικές ανάγκες της εργασίας και της εκπαίδευσης είναι όροι απαραίτητοι για τους μελλοντικούς αγώνες. Προϋπόθεση για τη νικηφόρα έκβαση της μάχης είναι και η συγκρότηση ενός δυναμικού μετώπου παιδείας – εργασίας. Η υπεράσπιση όλων των παραπάνω δεν περνάει μέσα από την απλή διεκπεραίωση των αποφάσεων της ΔΟΕ. Εξαρτάται από τις πρωτοβουλίες του συλλόγου τόσο για το συντονισμό της δράσης του άλλους συλλόγους Π.Ε. και σωματεία, όσο κι από την κριτική του στάση απέναντι στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας.
Ακολουθεί η σύνθεση του νέου Δ.Σ του συλλόγου μας.
ΑΞΙΩΜΑ | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΚΙΝΗΤΟ |
ΠΡΟΕΔΡΟΣ | Μουμτσάκης Απόστολος | 6973301795 |
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤ. | Αξιμιώτης Νικόλαος | 6945889656 |
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ | Ποιμενίδης Βασίλειος | 6972829385 |
ΕΙΔ. ΓΡΑΜΜΑΤ. | Παππάς Ηλίας | 6972168188 |
ΤΑΜΙΑΣ | Ασβεστά Ειρήνη | 6936632531 |
ΜΕΛΟΣ | Καρακεχαγιόγλου Δημήτριος | 6940848452 |
ΜΕΛΟΣ | Δημοσθενίδης Δημήτριος | 6947021530 |
ΜΕΛΟΣ | Κεχαγιάς Στέργιος | 6936108070 |
ΜΕΛΟΣ | Τσαβδαρίδης Ανέστης | 6944661756 |
Παρακαλούμε για την ανάρτησή του στον Πίνακα Ανακοινώσεων του σχολείου προς ενημέρωση των συναδέλφων.
- Βράβευση μαθητών 28-05-2022
- Ενημέρωση για τις διαδικασίες που αφορούν τις εκλογές του Συλλόγου μας
- Στάση εργασίας από την ΑΔΕΔΥ 18-05-2022 – Συμπληρωματική στάση εργασίας από τον Σύλλογό μας
- Διαδικτυακή συζήτηση για την υλοποίηση των εξετάσεων Pisa
- Ακυρώνουμε την υλοποίηση των εξετάσεων PISA – Συμπληρωματική στάση εργασίας
- Βράβευση μαθητών 2020-2021
- Τακτική Γενική Εκλογο-απολογιστική Συνέλευση 15-06-2022- Εκλογές Συλλόγου 16-06-2022- Οδηγίες εγγραφής νέων μελών
- Κινητοποίηση για μείωση του χρόνου της υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην οργανική θέση
- Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 13-04-2022
- 24ωρη Γενική απεργία 6.4.2022
- Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. το 2017 (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 7000 Οργανικά κενά στα Σχολεία (Παληγιάννης Βασίλειος)
- 2η Συνεδρίαση ΑΠΥΣΠΕ
- 16.000 οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ (Παληγιάννης Βασίλειος)
- Ενημερωτικό σημείωμα – 3η συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Καβάλας – ενημέρωση σχετικά με την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
- 5η πανελλήνια σύσκεψη αιρετών (Δημοσθενίδης Δημήτρης – Aιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας)
- Ενημερωτικό Δελτίο (Αποστόλου Αθανάσιος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α.Μ.Θ.)
- Ανοιχτή Επιστολή Μαχόμενου Εκπαιδευτικού (Μουμτσάκης Απόστολος)
- Σημείωμα υποψήφιου αιρετού ΠΥΣΠΕ
- Πρόταση κατανομής και σύστασης νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων
- Ενημερωτικό για το ΔΣ στις 3/5 (ΑΣΕ)
- Η ξεκάθαρη στάση του «ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» ενάντια στον νόμο Χατζηδάκη και τα φαλκιδευμένα ψεύδη των «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ» (ΑΝΤΑΡΣΥΑ). (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Είμαστε αντίθετοι στις πανελλαδικές εξετάσεις του ΥΠΑΙΘ τύπου ελληνικής PISA στους μαθητές-τριες της ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου και της Γ΄ Γυμνασίου με τυποποιημένη αξιολόγηση (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Ευχές για καλό Πάσχα (ΑΣΕ)
- Πού το πάει η κυβέρνηση με τις συγχωνεύσεις των Παιδαγωγικών Τμημάτων; (ΑΣΕ)
- Κάλεσμα για τη Γενική Απεργία στις 6 Απρίλη (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Απεργιακή ανακοίνωση ΑΣΕ για 6 Απρίλη
- Περί αλήθειας (ΑΣΕ)
- Ενημερωτικό συνεδρίασης ΔΣ 16/3
- 18 Μαρτίου Ημέρα Πανελλαδικής Δράσης για τους αναπληρωτές – SPOT
- Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, 8 Μάρτη (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Οι νέες απειλές Κόπτση θα πέσουν στο κενό! Η τρομοκρατία δε θα περάσει! (ΑΣΕ)
- Mια μαύρη ημέρα η σημερινή (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Mε επιλογή του γονέα η παράλληλη στήριξη! (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Συνταξιοδοτικός Οδηγός Εκπαιδευτικών (ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ)
- Παραίτηση Ασβεστά Ειρήνης από την Ε. Γ. του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Καβάλας
- Βεργόπουλος Βασίλειος (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Κωνστατινίδου Μαλαματή (ΑΠΟΨΕΙΣ)
- Νέα τεχνάσματα παλαιάς κοπής στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό
- Επιστολή Τσαβδαρίδη Ανέστη
- Επιτροπή αναπληρωτών, ωρομισθίων και αδιόριστων εκπαιδευτικών Καβάλας
- Περί ηθικής ο λόγος ……ΔΗΣΥ
- Ενημερωτικό Σημείωμα (Δημοσθενίδης Δημήτρης)
- Αφιέρωμα στη δασκάλα Ρόζα Ιμβριώτη – Φώτης Λάζος
- Δήλωση Παραίτησης Στέργιου Κεχαγιά από το Δ.Σ. του Συλλόγου