Get Adobe Flash player
Ιστορικό
Παλαιό Site
p.e.kavalas.logologo_misth_monimonlogo_misth_anaplerg.dikaiom.logodiaugeia-logoist_logot_logopaid_inst_logodoe_logo

Την Τρίτη 05 Μαρτίου  2019 συνεδρίασε το ΔΣ του ΣΕΠΕ Καβάλας με τα παρακάτω θέματα :

“Θέματα συνεδρίασης Δ.Σ. 05-03-2019”

Συζητήθηκαν τα προτεινόμενα θέματα των Ενωμένων Εκπαιδευτικών τα οποία εκκρεμούσαν από το προηγούμενο ΔΣ λόγω της συνάντησης με την αντιπροσωπεία των Νηπιαγωγών (1 και 2) :

1.ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ (ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ  ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ) ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ (ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ)

Το υπάρχον καταστατικό που ισχύει σήμερα στον παρακάτω σύνδεσμο:

“Καταστατικό

Η παράταξη μας πρότεινε να συσταθούν ομάδες εργασίες και να υπάρξουν προτάσεις για τροποποίηση του καταστατικού του Συλλόγου όπου χρειάζεται.

Ήδη ομάδα εργασίας των Ενωμένων Εκπαιδευτικών έχει μελετήσει  καταστατικά άλλων συλλόγων και θα καταθέσει στο ΔΣ τις προτάσεις – τροποποιήσεις εντός διαστήματος δύο μηνών. Οι  συνθέσεις και η επεξεργασία των προτάσεων από όλα τα μέλη του ΔΣ θα δοθούν προς συζήτηση στη Γενική Συνέλευση το Φθινόπωρο του 2019.

Στη συζήτηση του ανωτέρω θέματος τονίστηκε η αναγκαιότητα δημιουργίας καταστατικού ταμείου αλληλοβοήθειας, προσπάθειας που έχει ξεκινήσει στο σύλλογο από το 2016(Επικαιροποίηση του καταστατικού ΤΑ -2016).

Προς το παρόν και μετά από συζήτηση για το θέμα του Ταμείου Αλληλοβοήθειας αποφασίστηκε η συγκρότηση τριμελούς επιτροπής που θα εξετάζει τα αιτήματα βοήθειας των συναδέλφων , και αφού υπάρχουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και έγγραφα να έρχεται το θέμα στο ΔΣ  για να αποφασίσουν τα μέλη του.

Η επιτροπή αποτελείται από τα εξής μέλη:

  • Μουμτσάκης Απόστολος (Πρόεδρος)
  • Καρακεχαγιόγλου Δημήτρης (Ταμίας)
  • Τσαβδαρίδης Ανέστης (Ειδ. Γραμματέας)

Πρόταση της παράταξης μας είναι να υπάρχουν και σχετικά άρθρα στο  καταστατικό  του Συλλόγου μας, μιας και στο άρθρο 3 παράγραφοι 5 και 6 που ισχύουν μέχρι σήμερα δεν διατυπώνονται με σαφήνεια ο τρόπος βοήθειας και η συμπαράσταση στα αναξιοπαθούντα μέλη μας .

  1. ΘΕΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΣ (ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ –ΕΡΑ)

Συζητήθηκαν πολλά θέματα που αφορούν  τη λειτουργία του ΔΣ.

Η παράταξή μας ζήτησε να γίνεται ενημέρωση των σχολείων για συνδικαλιστικά θέματα από διαπαραταξιακά κλιμάκια που θα έχουν προέγκριση από το ΔΣ.

Μεμονωμένες ενημερώσεις από μέλη του ΔΣ μπορούν να γίνονται αλλά όχι με επιβάρυνση οδοιπορικών από το Σύλλογο.

Ο εκπρόσωπος των Ενωμένων Εκπαιδευτικών θα στηρίξει τα διαπαραταξιακά κλιμάκια που θα έχουν προέγκριση από το ΔΣ και γίνονται για την ενημέρωση  των συναδέλφων αλλά και για τους σκοπούς του ΔΣ και όχι για την προπαγάνδα ιδεών των παρατάξεων.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΛΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ (ΑΣΕ)

Πρόταση για την αξιοποίηση του παλιού νοσοκομείου από την ΑΣΕ καταψηφίστηκε από την πλειοψηφία των μελών του ΔΣ.

Ο εκπρόσωπος των Ενωμένων Εκπαιδευτικών, βρήκε τη πρόταση ενδιαφέρουσα αλλά ουτοπική, καθώς οι υπηρεσίες δεν γνωρίζουν καν πού ανήκει το κτίριο και την καταψήφισε  για να προστατεύσει το κύρος του συλλόγου, θεωρώντας την πρόταση λαϊκίστικη και μέρος προεκλογικών παιχνιδιών (Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές) κομματικών παρατάξεων με «όμορφα λόγια και μη εφαρμόσιμες προτάσεις».

Το πρόβλημα της στέγασης των συναδέλφων λύνεται με τις αυξήσεις των μισθών και όχι με κοινόβια κατοικιών συναδέλφων εκπαιδευτικών. Αίτημα που αποφεύγουμε σαν κλάδος να το διεκδικούμε δυναμικά.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΔΗΣΥ)

Οι Ενωμένοι Εκπαιδευτικοί θεωρούμε ότι η βαθμολογία- βαθμοθηρία στο Δημοτικό σχολείο έγινε ο κυρίαρχος στόχος πολλών γονέων και μαθητών. Οι μαθητές δεν επικεντρώνουν την προσοχή τους στην απόκτηση δεξιοτήτων  αλλά στο τι βαθμό θα πάρουν.

Με την περιγραφική αξιολόγηση τα εξωτερικά κίνητρα μάθησης μετατρέπονται σε εσωτερικά  (ελαχιστοποίηση βαθμοθηρίας).

Με την περιγραφική αξιολόγηση ενισχύονται οι δεσμοί-σχέσεις σχολείου και οικογένειας (π.χ. πληρέστερη ανάλυση-πληροφόρηση γύρω από τη μαθησιακή-κοινωνική συμπεριφορά του μαθητή…)

Περιμένουμε περισσότερες διευκρινήσεις για το θέμα και υποστηρίζουμε τη θέση της ΔΟΕ που διατυπώθηκε με έγγραφό της  στις  13/12/2016.

Στον παρακάτω σύνδεσμο η θέση της ΔΟΕ.

“Σχετικά με την εγκύκλιο του Ι.Ε.Π. για την περιγραφική αξιολόγηση

Με εκτίμηση,

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Η Ανεξάρτητη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη

Print Friendly, PDF & Email